PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie

  • 1. Data: 2006-07-09 21:31:53
    Temat: Wynagrodzenie
    Od: "Tomasz" <d...@p...onet.pl>

    Czesc
    Mam takie pytanie, mianowicie : pracuje juz 3 miesiące na okres próbny w
    pracowni projektowej (pracuje jako asystent projektanta instalacji HVAC -
    sieci wodociągowe, sieci cieplne, instalacje klimatyzacyjne, wentylacyjne,
    ogrzewnictwo, instalacje wody lodowej). Szef narazie płaci mi najnizszą
    krajową, jednak są to pieniądze bardzo małe. Prawdopodobnie szef podpiszę ze
    mną umowę dalej i teraz zastanawiam sie ile mogę zażądac pieniędzy za moją
    pracę. Dodam ze gdy zbliza sie termin oddania jakiegos projektu , często
    zostaje po godzinach i koncze projekt. Jak Wy to widzicie, jak to wygląda,
    zebym nie wyszedł na głupca.
    Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-07-10 05:38:23
    Temat: Re: Wynagrodzenie
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Jak Wy to widzicie, jak to wygląda, zebym
    > nie wyszedł na głupca. Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje
    > Tomasz

    Zapytaj, na ile wycenia Twoją pracę oraz Twój wkład w firmę.
    Jeśli odpowie, że wysoko, masz odpowiedź.
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 3. Data: 2006-07-10 11:51:34
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > mną umowę dalej i teraz zastanawiam sie ile mogę zażądac pieniędzy za moją

    Podpisujesz kolejna umowe za obojetnie ile i tak sobie robisz przez
    2 lata, a potem wyrabiasz papiery projektanta. I wtedy dopiero
    zaczynasz zarabiac. Chyba, ze nie chcesz zostac projektantem to
    nie pracuj jako asystent.

    Robert