PracaGrupypl.praca.dyskusje › kasa przez internet

  • 1. Data: 2006-07-09 12:37:30
    Temat: kasa przez internet
    Od: g...@g...com

    Pewna kasa w internecie!

    Polecam wszystkim Euro Barre!!To leniwy i łatwy sposób zarabiania
    kasy przez internet. Nie jest to jedna z tych firm, co każą Ci
    klikać w banery i odbierać płatne maile, które kosztują nawet nie
    grosze. Firma nazywa się EUROBARRE i pochodzi z Francji. Cała zabawa
    polega na tym, że instalujesz sobie ich panel na kompie (wyświetla Ci
    się na ekranie monitora u góry), na którym wyskakują różne
    reklamy itd. Nie masz na nie klikać, one mają sobie tylko
    przeskakiwać a Ty za to zgarniasz punkty. Te punkty na początku
    każdego miesiąca zostają zamienione na euro.

    OGROMNY PLUS: osoby, które zwerbujesz do ściągnięcia programu też
    oczywiście będą zdobywać punkty. A Tobie będzie przypisywanych
    tyle punktów, ile one zdobędą. Innymi słowy - zarabiają dla Ciebie
    100% swoich punktów!

    OGROMNY MINUS (choć nie dla wszystkich): Program jest po francusku...

    No to do rzeczy.
    Klikasz na ten link:
    http://www.eurobarre.com/index_fr.php?p=945759826310
    i przechodzisz na stronkę EUROBARRE

    A tu instrukcja obsługi:

    1) na stronce masz u góry, tuż nad pierwszym bordowym tematem napisy
    Accueil | Installer | Bonus | Parrainage | FAQ I klikasz na INSTALLER

    2) przechodzisz na podstronkę i nie musisz nigdzie klikać, bo powinno
    Ci się pojawić okienko, które się pyta czy zapisać program
    EUROBARRE

    3) no to ty, że TAK 4) po zainstalowaniu i uruchomieniu możesz
    zmienić język na angielski, a stąd już prosta droga:
    1. - to twój nr w systemie + cztery dowolnie wybrane cyferki jako
    uzupełnienie (wpisujesz co Ci się podoba)
    2. - podajesz narodowość
    3. - podajesz swój mail
    4. - po prostu uruchamiasz konto
    i to już wszystko

    5) po uruchomieniu w prawym górnym rogu masz kilka ikonek:
    [symbol euro] - to panel główny, tu Ci pokazuje ile masz punktór,
    szczegóły techniczne itp
    [!] - to gry i loterie,
    [i] - to informacja odnośnie zarobków i osób poleconych (też po
    francusku)
    [ptaszek] - to miejsce gdzie możesz zmienić skórkę
    [krecha] - tym tradycyjnie minimalizujesz, ale Ci wtedy punktów nie
    nalicza
    no i [krzyżyk] - to oczywiste, jakoś z programu wyjść trzeba

    6) Pragram wyłącza się samoistnie co 4h. To zabezpieczenie dla tych,
    co by chcieli go włączyć i wyjechać na tygodniowe wakacje Tak się
    nie da. Ale jak dla mnie 4h to i tak kupa czasu, jeśli Twój komp
    pracuje cały dzień, musisz właczać ponownie panel jakieś 3, 4
    razy.

    7) Na Twojego konto mailowe (to co podałeś przy logowaniu) co parę
    dni będzie przychodził francuski mail wart 50 pkt. Odebranie go i
    zarobirnie tych punktów polega na kliknięciu w niebieski link u góry
    wiadomości. I już! Żadnego czekania 30 sekund, można usuwać maila!

    I informacja na koniec - ta kasa gdzieś musi trafiać, więc najlepiej
    załóż sobie zupełnie darmowe konto internetowe (w dodatku po
    polsku) na www.moneybookers.com/ . Dostaniesz nr konta nie w postaci
    cyferek, ale adresu e-mail, w dodatku takiego jaki sam/a wpiszesz,
    więc nie ma problemu z zapamiętaniem, (ale póki nie zarobisz ciut
    więcej, nie jest konieczne go założenie).

    Jeśli zdecydowałeś/łaś się na założenie teraz czas na Twój
    zysk!

    W panelu głównym [symbol euro] masz 4 zakładki. Nas interesuje
    pierwsza (Gains) - Twoje zarobki, trzecia (Paiement) - przelanie kasy
    na konto i ostatnia (w prawym górnym rogu) - Infos membre czyli
    informacje dla członków. Więc po kolei:

    PIERWSZA
    tu masz od góry:
    stan konta w euro
    jakieś bonusy (?)
    punkty twoje pochodzące z uruchomionego programu
    punkty za maile
    punkty poleconych (osoby przez Ciebie zwerbowane)
    punkty, których nie dostajesz, bo zgarnia je firma
    i ogóle saldo pod krechą

    TRZECIA
    na żółtym polu masz link, który przenosi Cię do formularza,
    którym z kolei przelewasz kasę

    OSTATNIA
    tu jest kupa informacji, coś jak regulamin, ale nas interesuje jedynie
    link w lewej kolumnie przedostatni od dołu. Po kliknięciu widzisz
    wyraźnie Twój link polecający. Jak ten link prześlesz znajomym i
    oni się zapiszą, Ty będziesz zgarniać tyle punktów co oni!

    I to już wszystko! Ufff.... Mam nadzieję, że podglądanie, jak
    rośnie saldo sprawi Ci taką samą przyjemność jak mnie!

    Jesli chcesz dobrze sie bawić i zdobywac nagrody kliknij w poniższy
    baner - nagrody za granie w gry flash!

    http://www.eurobarre.com/index_fr.php?p=945759826310

    polecam

  • 2. Data: 2006-07-09 17:42:39
    Temat: Re: kasa przez internet - pytanie do znajacych francuski
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    A ja mam prosbe do osob znajacych francuski,
    zeby pofatygowali sie na ta stronke:
    (http://www.eurobarre.com) i poczytali czy maja
    tam jakas polityke antyspamowa. (na ogol takie
    "firmy" maja jakis adres gdzie mozna zglaszac
    spamerow), oraz ewentualnie napisali w paru
    slowach szablon zgloszenia takiego "spamu"
    Chetnie bym doniosl na paru takich debili, bo
    dosyc juz mam czytania tych reklam na wszelakich
    grupach...

    Pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2006-07-09 21:25:37
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Chetnie bym doniosl na paru takich debili, bo
    > dosyc juz mam czytania tych reklam na wszelakich
    > grupach...

    lol

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 4. Data: 2006-07-10 10:41:19
    Temat: Re: kasa przez internet
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    g...@g...com napisał(a):

    > Polecam wszystkim Euro Barre!!To leniwy i łatwy sposób zarabiania
    > kasy przez internet.

    Gosiaczk - leniwy to ty byles(bylas) na lekcjach w podstawowce. Tak
    wiec, zabierz swoje objawy funkcjonalnego anafabetyzmu i sp* na inna
    grupe - najlepiej alt.pl.szukam.frajera :D

  • 5. Data: 2006-07-10 18:10:17
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    g...@g...com ciekawe co na to w g...@g...com :)

  • 6. Data: 2009-02-03 19:20:23