PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na zadanie w okresie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-07-09 14:27:18
    Temat: urlop na zadanie w okresie wypowiedzenia
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam

    potrzebuje zalatwic kilka spraw (na studiach) i chcialbym przynajmniej 1
    dzien na to poswiecic (za jakis tydzien tez bede cos zalatwiel - ale to w
    zwiazku z nowa praca, tj. badania lekarskie)
    czy moge wziasc urlop na zadanie w trakcie trwania okresu wypowiedzenia
    umowy o prace (ja wypowiedzialem)

    dodam ze obecnie przysluguje mi 20 dni urlopu, z czego 15 juz wykorzystalem

    z gory dzieki za pomoc
    pozdr.
    Maestro

    ps. a jesli nie moge wziasc, to co pozostaje - tylko zwolnienie lekarskie?
    ps2. czy za oddanie krwi przysluguje zwolnienie na 1 dzien - jak to teraz
    jest?

  • 2. Data: 2006-07-09 14:50:55
    Temat: Re: urlop na zadanie w okresie wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8r3ov$5ue$1@atlantis.news.tpi.pl Maestro <s...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > zwiazku z nowa praca, tj. badania lekarskie)
    > czy moge wziasc urlop na zadanie w trakcie trwania okresu wypowiedzenia
    Wziąść - nie (nie ma bowiem takiej czynności).
    Wziąć - tak.

    > dodam ze obecnie przysluguje mi 20 dni urlopu, z czego 15 juz
    > wykorzystalem
    Zatem z pozostałych 5 dni 4 możesz wykorzystać w trybie art. 167^2 KP.
    Trwanie okresu wypowiedzenia nie ma nic do rzeczy.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-09 17:48:28
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    >W wiadomości news:e8r3ov$5ue$1@atlantis.news.tpi.pl Maestro <s...@w...pl>

    > Wziąść - nie (nie ma bowiem takiej czynności).

    :D- racja, zrzucmy to na dzisiejsze upaly:)

    > Wziąć - tak.

    dzieki, to mialem na mysli

    > Zatem z pozostałych 5 dni 4 możesz wykorzystać w trybie art. 167^2 KP.
    > Trwanie okresu wypowiedzenia nie ma nic do rzeczy.

    thx
    pozdr.
    Maestro

  • 4. Data: 2006-07-09 19:28:35
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Maestro napisał(a):

    > ps2. czy za oddanie krwi przysluguje zwolnienie na 1 dzien - jak to teraz
    > jest?
    Caly czas obowiazuje.. :)

    Pozdrawiam... .:)