PracaGrupypl.praca.dyskusje › Beznadziejna praca w banku

  • 11. Data: 2010-10-19 18:23:27
    Temat: Re: Beznadziejna praca w banku
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Cyan_bałwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6a48.00000338.4cbcad7e@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > od 6 lat nie było żadnej podwyżki,
    > belgijski management ciągle coś modzi i zmienia,
    > nie wspominając już o managerach, którzy jak zrobią straty
    > w innych bankach to się przenoszą do Kredyt Banku
    > i tak dalej, potem znów do innego, bylebyła rotacja kadry zarządzającej.
    > w banku są koszmarne aplikacje uprzykrzające życie
    > i nazywają się jak przedpotopowe gady i inne profile ....
    > to protezy innych jeszcze starszych protez informatycznych
    > W Kredyt Banku można się tylko zestarzeć
    > o oczekiwaniu na zmiany a efekty pracy
    > niższego personelu skonsumują managerowie

    Zestaw okoliczności jaki podałeś jest w całości bądź znacznej części obecny
    w całej masie miejsc pracy.
    Jaki jest jednak cel zamieszczenia tego postu? Proste odreagowanie, czy coś
    innego?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-10-19 19:49:25
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Cyan_bałwan napisał(a):

    > po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    > płacą do ręki 1550 zł.

    kurde to na niecałe pół szafy do zabudowy :/

    --
    mariusz

  • 13. Data: 2010-10-20 09:27:17
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zestaw okoliczności jaki podałeś jest w całości bądź znacznej części
    > obecny w całej masie miejsc pracy.
    > Jaki jest jednak cel zamieszczenia tego postu? Proste odreagowanie, czy
    > coś innego?

    Jedni wyżalają się na grupie usenetowej, inni wprost klientom albo
    współpracownikom.

    Kilka tyg. temu, w salonie pewnego operatora telefonii gsm, w toku rozmowy z
    konsultantką, zamiast wyczerpującej i kompetentnej odpowiedzi na moje
    wątpliwości co do pewnych zapisów w regulaminie, usłyszałem od miłej Pani:
    -"Czy Pan wie ile ja tutaj zarabiam? 980zł! Sama zrezygnowałam z abonamentu
    <tego O.peratora>!"
    (Przy innych klientach, głośno, na całą salę.)

    Dała wyraz swojemu niezadowoleniu z ch..wej pracy w tej firmie (wierzę).

    Nasuwa się pytanie, jaka jest cena lojalności pracownika?
    Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze można
    zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego? Raczej nie.
    Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?

    j.

  • 14. Data: 2010-10-20 09:31:52
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > płacą do ręki 1550 zł.
    > Co nie zrobisz jest za mało,
    > nigdy nikt nie jest zadowolony z efektów,

    I nie będzie podwyżki.
    Gdyby nagle wszyscy polacy zarabiający powiedzmy ponizej 3000 na rękę
    porzucili swoje prace, to by sie to musialo zmienic, no ale to utopia...

    Pozostaje UK.
    tam też będzie 1550, ale GBP.

  • 15. Data: 2010-10-20 13:12:41
    Od: Piotr <...@...com>

    > Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze
    > można zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego?
    Mało prawdopodobne. Ale jak nazwiesz kogoś kto pracuje za psie
    pieniądze? Czy to znaczy, że ten ktoś wykonuje robote którą mogły by
    wykonać dobrze wyszkolony pies - Szarik ?

    > Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?
    Pewnie. Widocznie nie zależy im na kompetentnym pracowniku, albo po
    prostu ich na niego nie stać.

  • 16. Data: 2010-10-20 15:06:33
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze
    można
    > zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego? Raczej nie.
    > Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?

    Oczywiście, że zdają sobie z tego sprawę, póki jednak nie odnotowują
    alarmującego spadku obrotów uważają, że to nie ich problem (i że nie
    będzie to problemem na przyszłość). Bo działa to tak: 1) części młodym
    obiecuje się podwyżkę (z czasem, oczywiście) i na początku się starają a
    jeśli to ich pierwsza praca, początkowy entuzjazm mamy za darmo - potem
    można ich wywalić i wziąć świeżych 2) obsługa klienta oczywiście jest do
    dupy, ale to Polska, klient jest odpowiednio wychowany - nie dowie się od
    panienki, to sam sprawdzi sobie w necie, poza tym klient z reguły od
    początku wie, że niuansów się w salonie nie dowie, albo co gorsza zostanie
    wprowadzony w błąd. 3) W danym rejonie wszystkie salony tyle samo płacą i
    mają takich samych pracowników więc wszelkie ruchy klientów (z tego
    wynikające) wychodzą na 0. A 10% dociekliwych mamy w d.., to i tak nie są
    dobrzy klienci i nie chcemy z nimi mieć nic wspólnego. 4) Z czasem
    telecomy uznają, że głupia panienka przy terminalu jest zbędna bo sam
    klient może tam być i poradzi sobie tak samo i wtedy dopiero szef będzie
    lamentował, że cierpi przez głupich pracowników.

    I tak się to kręci. Dociekliwi sami wskażą, kto de facto ponosi koszta
    takiego modelu funkcjonowania biznesu. W razie za małej wyrazistości
    przykładu polecam zamiast salonu wstawić zakład remontowo-budowlany :)

    e.

  • 17. Data: 2010-10-21 12:50:51
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > abonamentu <tego O.peratora>!"
    > (Przy innych klientach, głośno, na całą salę.)
    Zatem szacun dla tej pani.
    Za zwyczajną cywilną odwagę.

    > Dała wyraz swojemu niezadowoleniu z ch..wej pracy w tej firmie (wierzę).
    No, dać wyraz czemuś można w różny sposób.
    Np. pojęczeć na newsach.
    Ona zrobiła to odważnie.
    BTW - ciekawe, czy tam jeszcze pracuje.

    > Nasuwa się pytanie, jaka jest cena lojalności pracownika?
    Podobnie jak z ceną wierności kobiety. Jak jest dziwką z natury, to za żadną
    cenę nie kupisz.

    > Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze
    > można zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego? Raczej nie.
    > Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?
    Ich zmartwienie.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-10-21 17:13:43
    Od: Jan Nepomucen <...@b...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 22:26:38 +0200, Cyan_bałwan napisał(a):

    > Omijajcie pracę w Kredyt Banku,
    >
    > po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    > płacą do ręki 1550 zł.

    Wierzyć mi się nie chce, bo 3-4 lata temu świeżo zatrudniony pracownik
    dostawał niewiele mniej (~1400) na starcie.

    Co do całej reszty to tak niestety wygląda bankowa rzeczywistość i każdy
    pracownik najniższego szczebla to potwierdzi, niezależnie od banku w jakim
    się pracuje. Liczy się tylko sprzedaż.

    --
    JN

  • 19. Data: 2010-10-22 02:08:34
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 18-10-2010 o 22:26:38 Cyan_ba?wan <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > W Kredyt Banku można się tylko zestarzeć
    > o oczekiwaniu na zmiany a efekty pracy
    > niższego personelu skonsumują managerowie

    Nie przejmuj sie - w Warcie jest jeszcze gorzej ;) W koncu to ten sam
    wlasciciel...

  • 20. Data: 2010-10-31 20:24:46
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Cyan_bałwan <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    > płacą do ręki 1550 zł.

    Ja bym brał 1500, w końcu za łaskawą obsługę wypada dać im napiwek, 50 będzie w
    sam raz.