eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBeznadziejna praca w banku › Re: Beznadziejna praca w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!
    border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!news
    hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    References: <6...@n...onet.pl>
    <i9knqa$jer$1@news.dialog.net.pl> <i9mcpd$2lgl$1@news.mm.pl>
    Subject: Re: Beznadziejna praca w banku
    Date: Wed, 20 Oct 2010 17:06:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    Lines: 32
    Message-ID: <4cbf04a6$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.113.219
    X-Trace: 1287586982 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22796 79.190.113.219:2034
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:237739
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:i9mcpd$2lgl$1@news.mm.pl...

    > Czy za minimalną krajową, albo niewiele większą, czyli za psie pieniądze
    można
    > zatrudnić pracownika kompetentnego i sumiennego? Raczej nie.
    > Czy pracodawcy zdają sobie z tego sprawę?

    Oczywiście, że zdają sobie z tego sprawę, póki jednak nie odnotowują
    alarmującego spadku obrotów uważają, że to nie ich problem (i że nie
    będzie to problemem na przyszłość). Bo działa to tak: 1) części młodym
    obiecuje się podwyżkę (z czasem, oczywiście) i na początku się starają a
    jeśli to ich pierwsza praca, początkowy entuzjazm mamy za darmo - potem
    można ich wywalić i wziąć świeżych 2) obsługa klienta oczywiście jest do
    dupy, ale to Polska, klient jest odpowiednio wychowany - nie dowie się od
    panienki, to sam sprawdzi sobie w necie, poza tym klient z reguły od
    początku wie, że niuansów się w salonie nie dowie, albo co gorsza zostanie
    wprowadzony w błąd. 3) W danym rejonie wszystkie salony tyle samo płacą i
    mają takich samych pracowników więc wszelkie ruchy klientów (z tego
    wynikające) wychodzą na 0. A 10% dociekliwych mamy w d.., to i tak nie są
    dobrzy klienci i nie chcemy z nimi mieć nic wspólnego. 4) Z czasem
    telecomy uznają, że głupia panienka przy terminalu jest zbędna bo sam
    klient może tam być i poradzi sobie tak samo i wtedy dopiero szef będzie
    lamentował, że cierpi przez głupich pracowników.

    I tak się to kręci. Dociekliwi sami wskażą, kto de facto ponosi koszta
    takiego modelu funkcjonowania biznesu. W razie za małej wyrazistości
    przykładu polecam zamiast salonu wstawić zakład remontowo-budowlany :)

    e.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1