PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy

  • 1. Data: 2010-10-13 16:00:02
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: r...@p...onet.pl

    Czy w przypadku obowiązkowych wizyt w urzędach pracy, przez zarejestrowane
    osoby bezrobotne bez prawa do zasiłku - istnieje możliwość uzyskania zwrotu
    kosztów dojazdu, w przypadkach gdy tego wymaga odległość między miejscem
    zameldowania a właściwym urzędem?

  • 2. Data: 2010-10-14 05:38:18
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztów dojazdu, w przypadkach gdy tego wymaga odległość między miejscem

    Jak się w zameldujesz tam gdzie mieszkasz to problem zniknie.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 3. Data: 2010-10-14 07:03:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-14 07:38, andrzej pisze:

    > Jak się w zameldujesz tam gdzie mieszkasz to problem zniknie.

    Jeśli tam gdzie mieszka nie ma urzędu pracy to mu nic nie pomoże.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-10-14 07:20:50
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał

    > Jak się w zameldujesz tam gdzie mieszkasz to problem zniknie.

    Sądzisz, że każda wiocha czy dzielnica ma swój własny urząd pracy?

    K.

  • 5. Data: 2010-10-14 10:12:45
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak się w zameldujesz tam gdzie mieszkasz to problem zniknie.

    Jak mieszkasz i jestes zameldowany na granicy powiatu, to do urzędu możesz
    mieć nawet 50 km w jedną stronę.

  • 6. Data: 2010-10-14 10:56:41
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

    > Jak się w zameldujesz tam gdzie mieszkasz to problem zniknie.
    Problem zniknie przede wszystkim z chwilą podjecia pracy.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-10-14 11:36:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-14 12:56, Jotte pisze:

    > Problem zniknie przede wszystkim z chwilą podjecia pracy.

    Za to pojawi się kolejny: kto zwróci koszty dojazdu do pracy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2010-10-14 11:39:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Za to pojawi się kolejny: kto zwróci koszty dojazdu do pracy.

    A może od razu hurtem - koszty jedzenia, prania itd.

    K.

  • 9. Data: 2010-10-14 11:49:53
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    http://www.sw.gov.pl/
    ?

    --
    Yakhub

  • 10. Data: 2010-10-14 11:52:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > A może od razu hurtem - koszty jedzenia, prania itd.

    Troche nie rozumiem problemu. W cywilizowanym swiecie firmy zwracaja
    pracownikom koszty dotarcia na rozmowe kwalifikacyjna, dlaczego nie mialoby
    byc podobnie w przypadku urzedu i wymysli podpisywania regularnie kwitkow ?

    Szczegolnie, ze dotyczy to ludzi, ktorzy zaplacili sporo podatkow i zasilek
    nalezy sie jak psu miska. Rozumiem, ze na tej grupie sa sami zajebisci guru
    od pisania CV na jedna strone, ale chyba nie tego dotyczylo pytanie.

    Pozdrawiam
    Kamil