PracaGrupypl.praca.dyskusje › Beznadziejna praca w banku

  • 1. Data: 2010-10-18 20:26:38
    Temat: Beznadziejna praca w banku
    Od: "Cyan_bałwan" <m...@p...onet.pl>

    Omijajcie pracę w Kredyt Banku,

    po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    płacą do ręki 1550 zł.
    Co nie zrobisz jest za mało,
    nigdy nikt nie jest zadowolony z efektów,
    od 6 lat nie było żadnej podwyżki,
    belgijski management ciągle coś modzi i zmienia,
    nie wspominając już o managerach, którzy jak zrobią straty
    w innych bankach to się przenoszą do Kredyt Banku
    i tak dalej, potem znów do innego, bylebyła rotacja kadry zarządzającej.
    w banku są koszmarne aplikacje uprzykrzające życie
    i nazywają się jak przedpotopowe gady i inne profile ....
    to protezy innych jeszcze starszych protez informatycznych

    W Kredyt Banku można się tylko zestarzeć
    o oczekiwaniu na zmiany a efekty pracy
    niższego personelu skonsumują managerowie
    i ci którzy po prostu maja zarabiać.

    Szkoda czasu na pracę w tym banku!

    +++

  • 2. Data: 2010-10-19 04:36:30
    Temat: Re: Beznadziejna praca w banku
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    Użytkownik "Cyan_bałwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Omijajcie pracę w Kredyt Banku,
    >
    > po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    > płacą do ręki 1550 zł.

    > Szkoda czasu na pracę w tym banku!

    Ciężko jest uwierzyć komuś, kto jednak 6 lat tam pracował.

    Widziałem kiedyś ranking zarobków "urzędników" bankowych w różnych krajach EU i
    polscy zarabiali najmniej.
    Ciekawe co jest tego przyczyną.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 3. Data: 2010-10-19 05:12:05
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 22:26:38 +0200, Cyan_bałwan napisał(a):

    > Omijajcie pracę w Kredyt Banku,
    >
    > po 6 latach pracy w tym banku łaskawie
    > płacą do ręki 1550 zł.
    > Co nie zrobisz jest za mało,
    > nigdy nikt nie jest zadowolony z efektów,
    /ciach.../

    Skoro jest tam tak xujowo, to dlaczego siedzisz/siedziałeś tam przez 6
    lat?!

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-10-19 09:39:20
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > /ciach.../
    >
    > Skoro jest tam tak xujowo, to dlaczego siedzisz/siedziałeś tam przez 6
    > lat?!

    A co miał do xuja zrobić, założyć czerwony fartuszek i iść pracować do
    biedronki?
    A może założyć własną działalność? Takie rady to sobie w 0upę wsadź.

  • 5. Data: 2010-10-19 10:06:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szparag" <n...@n...ie> wrote in message

> [...]
    > biedronki?
    > A może założyć własną działalność? Takie rady to sobie w 0upę wsadź.

    Malo to bankow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-10-19 10:45:15
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Malo to bankow?

    Spoko.
    Zawsze gdzieś się zaczepi za takie pieniądze.
    Ale jaki to ma sens?

  • 7. Data: 2010-10-19 10:51:37
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 12:45:15 +0200, jcm napisał(a):

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Spoko.
    > Zawsze gdzieś się zaczepi za takie pieniądze.
    > Ale jaki to ma sens?

    Skoro w poprzednioej pracy było beznadziejnie i słabo płacili, to może
    jednak ma sens?...

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-10-19 12:45:46
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Skoro w poprzednioej pracy było beznadziejnie i słabo płacili, to może
    > jednak ma sens?...

    Właśnie. Za psie pieniądze wszędzie się zaczepi.
    Pytanie, czy w innym banku na tym samym stanowisku zarobi więcej?
    Mam watpliwości.
    Ale zawsze może próbować, żeby nie było, że nie skorzystał z szansy.
    Inna sprawa, że po 6 latach wszędzie można mieć dosyć. ;)

  • 9. Data: 2010-10-19 13:03:07
    Od: "szparag" <n...@n...ie>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "szparag" <n...@n...ie> wrote in message

    > Malo to bankow?

    Pewnie w każdym banku jest podobnie. Jak rozumiem bałwan ma ogólnie dość
    pracy w banku i przed tym ostrzega, podając za przykład swoją firmę.

  • 10. Data: 2010-10-19 13:36:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Pewnie w każdym banku jest podobnie. Jak rozumiem bałwan ma ogólnie dość
    > pracy w banku i przed tym ostrzega, podając za przykład swoją firmę.

    Akurat w banku nie pracowalem, ale chyba we wszystkich zawodach jest
    podobnie - raz trafisz kiepsko, raz na fajna atmosfere.

    Pozdrawiam
    Kamil