PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odmowa nadgodzin w niedziele?

  • 1. Data: 2010-10-10 15:57:50
    Temat: Odmowa nadgodzin w niedziele?
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    Witam,

    Jakich konsekwencji powinien spodziewac sie pracownik odmawiajac
    przyjscia do pracy w niedziele? Teoretycznie ma do tego prawo z drugiej
    strony dobrze to nie wyglada. Z mojego punktu widzenia jest to spora
    szara strefa ktora mozna interpretowac jak sie chce? Dodam ze chodzi o
    prace w biurze od poniedzialku do piatku.

    Pozdrawiam,
    rpc5jhg

  • 2. Data: 2010-10-10 16:07:07
    Temat: Re: Odmowa nadgodzin w niedziele?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-10 17:57, rpc5jhg pisze:
> [...]
    > szara strefa ktora mozna interpretowac jak sie chce? Dodam ze chodzi o
    > prace w biurze od poniedzialku do piatku.

    zZadzwon do medrca lecha walesy w koncu ta dziwka walczyla o wolne soboty.

  • 3. Data: 2010-10-10 16:43:46
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    konieczko wrote:
    > W dniu 2010-10-10 17:57, rpc5jhg pisze:

    > zZadzwon do medrca lecha walesy w koncu ta dziwka walczyla o wolne soboty.

    Ale tu chodzi o niedziele.

  • 4. Data: 2010-10-10 17:04:22
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2010-10-10 17:57, rpc5jhg pisze:
    > Jakich konsekwencji powinien spodziewac sie pracownik odmawiajac
    > przyjscia do pracy w niedziele?

    Upomnienia, nagany, rozwiązania umowy, jeśli sprawa była ekstremalnie ważna.

    Stach

  • 5. Data: 2010-10-10 17:34:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-10-2010 o 17:57:50 rpc5jhg <g...@y...co.uk>
    napisał(a):

    > Jakich konsekwencji powinien spodziewac sie pracownik odmawiajac
    > przyjscia do pracy w niedziele? Teoretycznie ma do tego prawo

    Zapytaj przełożonego to Ci powie, kto ma to wiedzieć jak nie on.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-10-10 18:04:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-10, rpc5jhg <g...@y...co.uk> wrote:

    > Jakich konsekwencji powinien spodziewac sie pracownik odmawiajac
    > przyjscia do pracy w niedziele? Teoretycznie ma do tego prawo z drugiej
    > strony dobrze to nie wyglada.

    Na czym opierasz swoje twierdzenie, że ma do tego prawo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-10-10 18:06:39
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 10 Paź, 19:04, Stach <s...@f...pl> wrote:
    > Upomnienia, nagany, rozwiązania umowy, jeśli sprawa była ekstremalnie ważna.

    Pytanie tylko co to znaczy wazna sprawa?

    Bo zazwyczaj w biurach sporadycznie robi sie cos waznego co absolutnie
    musi byc wykonane w niedziele i nie moze poczekac do poniedzialku.
    Rozumiem ze astronomowie wyliczyli ze misja na marsa musi odbyc sie w
    niedziele o tej i o tej sekundzie i nie da rady przelozyc bo nastepna
    szansa bedzie za kilka miesiecy. Wtedy bym w niedziele przyszedl do
    pracy. A ogolnie to niedziela jest do odpoczynku i juz.

  • 8. Data: 2010-10-10 18:25:13
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    z daleka od polityki na tej grupie

  • 9. Data: 2010-10-10 19:06:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:i8snq1$jjv$1@inews.gazeta.pl rpc5jhg
    <g...@y...co.uk> pisze:

> [...]
    > ktora mozna interpretowac jak sie chce? Dodam ze chodzi o prace w biurze
    Piszesz bzdury.
    Sklec - jesli potrafisz - jakos sensownie swoje pytanie, bo na razie to
    nawet nie ma na co odpowiadac.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-10-10 19:53:58
    Od: rpc5jhg <g...@y...co.uk>

    Jotte wrote:
    > W wiadomosci news:i8snq1$jjv$1@inews.gazeta.pl rpc5jhg

    > Piszesz bzdury.
    > Sklec - jesli potrafisz - jakos sensownie swoje pytanie, bo na razie to
    > nawet nie ma na co odpowiadac.

    Chodzi o to ze godziny pracy w umowie i regulaminie to jakos od 6 do 22
    od poniedzialku do piatku. Sytuacja wyglada tak ze szef zaplanowal
    upgrade systemu pomijajac kilka istotnych testow. Dlatego bedzie chcial
    zeby ktos przyszedl w niedziele i sprawdzil czy wszystko jest ok. W tej
    chwili juz wiadomo ze dobrze to nie bedzie wygladalo. I teraz chodzi o
    to co moze sie stac kiedy na pytanie "czy mozesz przyjsc w niedziele?"
    odpowiedz bedzie - nie.
    Babka z hr nie byla w stanie mi udzielic odpowiedzi. Z tego co mi
    zacytowala z kodeksu wynika ze to pytanie jest raczej stwierdzeniem
    "przyjdziesz w niedziele".