PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie COBOL400

  • 1. Data: 2010-10-15 09:16:15
    Temat: szkolenie COBOL400
    Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl>

    Witam
    Wiecie może czy firma Signity prowadzi jeszcze szkolenia z COLBOL-a na
    terenie Wrocławia.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-10-18 10:31:58
    Temat: Re: szkolenie COBOL400
    Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl>

    z...@o...pl wrote:

    Firma nazywa się Sygnity. Obecnie szukam pracy jestem zainteresowany
    podszkoleniem się z języka COBOLA/400, parę lat temu takimi
    szkoleniami zajmował Pan Zbigniew Z. Posiadam już doświadczenie z
    pracy na maszynach AS/400 znam CL RPG oraz bazy danych DB2 chciałem
    się podszkolić z COBOL jest popyt na rynku programistów tego języka.
    Pozdrawiam
    Tomek
    @mail z...@o...pl

  • 3. Data: 2010-10-18 17:39:13
    Od: j <...@...copm>

    W dniu 2010-10-18 12:29, z...@o...pl pisze:
> [...]
    > pracy na maszynach AS/400 znam CL RPG oraz bazy danych DB2 chciałem
    > się podszkolić z COBOL jest popyt na rynku programistów tego języka.

    moze jeszcze zalaczysz swoje CV i portfolio na grupe? Z pewnoscia
    dostaniesz milion ofert za crosspostowanie

  • 4. Data: 2010-10-19 12:28:15

    już załańczam :)