PracaGrupypl.praca.dyskusje › niepełne wynagrodzenie

  • 1. Data: 2010-10-15 10:59:16
    Temat: niepełne wynagrodzenie
    Od: "news" <n...@m...com>

    Witam

    Od 24/09 do 25/10 przebywam na zwolnieniu szpitalnym ciążowym.
    Pracodawca pomylił wysokość wypłaty wynagrodzenia i za okres 24/09- 30/09
    wypłacił mi 80% (jak za zwolnienie chorobowe). Po wyjaśnieniu sprawy
    otrzymałam informację, że wyrównanie nastąpi z następną pensją.
    W mojej firmie pensja jest płacona 10-tego i tak naprawdę muszę czekać cały
    miesiąc.
    Pytanie: czy mogę żądać wypłaty zaległej kwoty we wcześniejszym terminie?
    Czy mogę "postraszyć" pracodawcę odsetkami za okres do 10-tego listopada?

    dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2010-10-16 20:21:56
    Temat: Re: niepełne wynagrodzenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i99c64$i60$1@news.net.icm.edu.pl news <n...@m...com>
    pisze:

> [...]
    > cały miesiąc.
    > Pytanie: czy mogę żądać wypłaty zaległej kwoty we wcześniejszym terminie?
    Tak.

    --
    Jotte