PracaGrupypl.praca.dyskusje › ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!

  • 1. Data: 2003-05-16 08:20:00
    Temat: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Jestem tegorocznym absolwemntem Politechniki Poznańskie. Szukam pracay od
    paru miechow i NIC!!!!!Czy w Poznaniu na prawde nie ma pracy dla
    absoplwenta????Zastanawiam się, po jaką cholerę te studia. Teraz robię
    podyplomowe. Czy one mi w czymś pomoga, czy będe miał kolejny dyplom, który
    będę mógł wrzucić do szuflady???TRAGEDIA!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2003-05-16 08:42:09
    Temat: Re: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    który
    > będę mógł wrzucić do szuflady???TRAGEDIA!!!!!!!!!!!

    Napisz co skończyłeś, jaką podyplomówke robisz, może coś wymyslimy.

  • 3. Data: 2003-05-16 09:19:45
    Od: "Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Uzyskałem tytuł magistra inżyniera na kierunku transport drogowy, na
    Politchnice Poznańskiej - Wydział Maszyn Roboczych i Transportu. Studia
    podyplomowe robię z zakresu informatyki (ponieważ się tym interesuję), a
    dokładniej jest to kierunek: Sieci komputerowe i aplikacje internetowe, w
    Instytucie Informatykii Politechniki Poznańskiej.

    Pozdrowienia.

  • 4. Data: 2003-05-16 09:39:09
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    > dokładniej jest to kierunek: Sieci komputerowe i aplikacje internetowe, w
    > Instytucie Informatykii Politechniki Poznańskiej.

    Wysyłałeś do firm spedycyjnych, logistycznych, handlu zagranicznego, nie
    wiem czy bym nie robił agenta celnego, jest to dość blisko spraw
    transportowych. Moich 3 kolegów po tyk kierunku jest handlowcami w firmach
    sprzedających ciągniki siodłowe i mimo recesji nieźle zarabiają. Kidyś
    Neoplan w Bolechowie i Man w Tarnowie Podgórnym szukali ludzi. Złożyłeś tam?
    Musisz wysłać kilkadziesiąt aplikacji to moze zostaniesz zaproszony na kilka
    rozmów i może coś z tego wyniknie. Cały czas próbuj.

  • 5. Data: 2003-05-16 17:13:16
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    ja szukam od listopada 2002
    :o(

    to nie pocieszenie...
    żadne

  • 6. Data: 2003-05-17 08:57:45
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > ja szukam od listopada 2002
    > :o(
    >
    > to nie pocieszenie...
    > żadne

    Ja szukam od stycznia 2003, życze powodzenia.

  • 7. Data: 2003-05-17 11:57:12
    Od: "Sławek" <s...@N...gazeta.pl>

    Witaj
    Powysyłałem na "ciemno" do kilkudziesieciu firm transportowych do Poznania, nie
    wiedzac
    czy szukaja pracownikow, ale na razie bez odezwu. Wysylam caly czas. Przez ostatnie 3

    tyg. powysylalem jakies 40 zyciorysow i na razie bez echa...Oprocz tego odpowiadam na

    oferty z gazet i internetu,ale to tez bez echa...Czasami to juz mam wszystkiego
    dosyc...CZy
    ja na prawde mam takiego bad lucka,ze nie moge znalezc roboty,czy tez moze odstraszam

    swoim zdjeciem potencjalnych pracodawcow???

  • 8. Data: 2003-05-17 12:59:33
    Od: m...@p...onet.pl

    Wiesz...ja będe bronić dyplomu w czerwcu br. juz od jakiegos czasu rozgladam
    się za pracą i niestety...:( jednak wciąż nie tracę nadziei coś w końcu musi
    sie ruszyć-no chyba,że z wyższym wykształceniem skoczę do Mc Donalds-choć może
    i tam pracy już nie ma...Pozdrawiam gorąco i życzę mimo wszystko wiary i
    odrobinę optymizmu ;)))

  • 9. Data: 2003-05-17 15:29:33
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    może
    > i tam pracy już nie ma...Pozdrawiam gorąco i życzę mimo wszystko wiary i

    Dziekuje, ale gdzie sa granice tej wiary i optymizmu ?
    Czasami jestem pesymista czasami optymista, jednak jak dlugo mozna sobie
    powtazac ze cos sie zmieni ? Pocieszac siebie?
    Do tego caly czas dochodzi ta codziennosc (dobrze ze juz wiosna), przeciez
    walczyc trzeba kazdego dnia z tym.Jak dlugo mozna to wytrzymac ? Codziennie
    trzeba jesc i co miesiac placic rachunki. Gdybym nawet znalazl prace za
    tysiaka to co mam z nim zrobic? oddac go zaraz firmom monopolistycznym takim
    jak Energetyka, TP SA i wodociagi ? Czy zrezygnowac z pradu, gazu, telefonu
    ?
    Zycze Ci zebys ten dyplom obronila i nie zalowala ze sie urodzilas w tym
    kraju. Powiedzcie mi jak mozna zyc w kraju gdzie zarabiajac 1000 zl, oplacic
    mieszkanie, telefon, itd. ?

  • 10. Data: 2003-05-17 15:53:34
    Temat: Dziewczyny mają lepiej.
    Od: y...@p...onet.pl

    W ostateczności mogą się sprzedawać za gotówke.