PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeśli kupię busa

  • 1. Data: 2003-05-16 07:28:00
    Temat: Jeśli kupię busa
    Od: "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl>

    j.w., białego, do 3,5 tony i nie starszego niż 5 lat, to czy mam szansę na
    zatrudnienie się w kórejś z firm spedycyjnych (jestem z Wrocławia)? Jakie w
    ogóle stosują stawki? I czy konieczna jest od razu DG?Może ktoś z Was ma
    jakieś doświadczenia.

  • 2. Data: 2003-05-16 07:49:14
    Temat: Re: Jeśli kupię busa
    Od: "sebur" <s...@o...pl>

    > j.w., białego, do 3,5 tony i nie starszego niż 5 lat, to czy mam szansę na
    > zatrudnienie się w kórejś z firm spedycyjnych (jestem z Wrocławia)? Jakie
    > ogóle stosują stawki? I czy konieczna jest od razu DG?

    Działalność musi być. Jakie masz szanse to nie wiem ale w Katowicach stawki
    są 0,80 zł netto / 1km - płatne w obie strony (wyjazd z towarem do klienta i
    powrót-nawet na pusto). W zależności od firmy termin płatności to od 14-60
    dni.
    sebur

  • 3. Data: 2003-05-17 18:05:22
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogóle stosują stawki? I czy konieczna jest od razu DG?Może ktoś z Was ma

    Na temat stawek nie mam pojecia, ale wiem, ze w firmach kurierskich za
    chwile zacznie sie sezon.

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 4. Data: 2003-05-18 09:34:19
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

> [...]
    > ogóle stosują stawki? I czy konieczna jest od razu DG?Może ktoś z Was ma

    pojecia nie mam, ale mieszkam obok Speedexu na ul. Slowianskiej i widze ze
    ruch w interesie jest spory. Tzn niemal z tygodnia na tydzien zwieksza sie
    ilosc busow i ludzi przewijajacych sie przez firme ;) Moze sprobuj sie do
    nich wybrac, pogadac?

    Asiek