PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Krakowie

  • 1. Data: 2003-05-15 21:16:25
    Temat: praca w Krakowie
    Od: Jacek <j...@c...pl>

    Wiatm wszystkich...

    mam pytanie:

    Ile moze zarobic doswiadczony grafik webdesigner pracujacy w Krakowie.
    Chodzi mi o przyblizone wynagrodzenie za prace na pelen etat... Moje
    kwalifikacje: www.cell.pl/jacek

    A moze ktos wie ile kosztuje wynajecie mieszkania dajmy na to m1,m2 w
    Krakowie?

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-05-16 04:18:16
    Temat: Re: praca w Krakowie
    Od: Kuroi Bonza <bonza@[nospam]wp.pl>

    Jacek wrote:
    Witam Krajana! :-))

    > Ile moze zarobic doswiadczony grafik webdesigner pracujacy w
    > Krakowie. Chodzi mi o przyblizone wynagrodzenie za prace na pelen
    > etat... Moje kwalifikacje: www.cell.pl/jacek
    Ile moze zarobic, pod warunkiem, ze dostanie ten etat!
    Najczesciej beda Cie chcieli zatrudnic na umowe o dzielo (jezeli
    wogule...).
    Doswiadczonych grafikow webdesignerow w Kraku jest teraz duzo, a pracy
    znacznie mniej... A firmy czesto patrza na: doswiadczenie + ktoremu
    mozna mniej zaplacic. Wiec wygrywaja studenci...

    > A moze ktos wie ile kosztuje wynajecie mieszkania dajmy na to m1,m2
    > w Krakowie?
    My wynajmujemy 32 m2 za 550 + oplaty (wszystko dochodzi do 900 zl /
    miesiac

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 3. Data: 2003-05-16 05:44:23
    Od: Jacek <j...@c...pl>

    > Ile moze zarobic, pod warunkiem, ze dostanie ten etat!

    W sumie chcialbym wiedziec ile moge zawolac zeby nie wtopic...

    > Najczesciej beda Cie chcieli zatrudnic na umowe o dzielo (jezeli
    > wogule...).

    praca stala

    > Doswiadczonych grafikow webdesignerow w Kraku jest teraz duzo, a pracy
    > znacznie mniej... A firmy czesto patrza na: doswiadczenie + ktoremu
    > mozna mniej zaplacic.

    hmm... to chyba wszedzie tak jest

    > Wiec wygrywaja studenci...

    to dobrze bo jestem studentem

    pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2003-05-16 06:18:14
    Od: Kuroi Bonza <bonza@{bleble}wp.pl>

    Jacek wrote:

    > to dobrze bo jestem studentem
    To bracie ZNACZNIE powieksza Twoje szanse!
    Ocen firme dla ktorej masz pracowac. Prywatna, czy panstwowa, duza,
    czy mala?
    Mowiac netto 1000 - 1300 zl z mojej orientacji jest srednia placa na
    etacie jak zusu za Ciebie placic nie musza w prywatnej firmie.
    W sumie to trudna sprawa, bo jak zawolasz za malo - swierdza, ze nie
    masz ambicji, jak za duzo - przestrasza sie...
    Moze dobrze na pytanie o Twoje wycenienie sie, jest odpowiedziec
    pytaniem, cos w rodzaju: a na ile jestem dla firmy wart? :-)
    (koniecznie z szerokim usmiechem)
    Napisz jak Ci poszlo!
    pozdrawiam

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 5. Data: 2003-05-16 11:15:56
    Od: "Ewa" <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanko: czy grafik moze robic bledy ortograficzne??

    Uzytkownik "Kuroi Bonza" <bonza@[nospam]wp.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2003-05-16 12:46:18
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko: czy grafik moze robic bledy ortograficzne??

    Moim zdaniem nie powinien. Niestety.... ostatnimi czasy znajomosc j.
    polskiego nie jest wielkim atutem. Prezy rozmowie o prace nikt mnie o to nie
    pytal. Mialem okazje poznac 2 grafikow dyslektykow, przy czym jeden koles
    sadzil takie bledy ze wymiekalem. Np. pisal "rzulty" i najgorsze - nie
    widzial w tym nic nadzwyczajnego.

    Moi znajomi drukarze uwazaja, ze jak grafik robi bledy to jest potencjalna
    mina na ktorej mozna sie niezle wysadzic. Bo koles nie wiadomo kiedy zrobi
    blad i caly naklad druku pojdzie do kosza. Tez juz widzialem taki przypadki,
    jak chlopak walnal "Borze Narodzenie" na jakis drogich materialach.

    pzdr

    jacek

  • 7. Data: 2003-05-16 15:56:15
    Od: Kuroi Bonza <bonza@{bleble}wp.pl>

    Ewa wrote:

    > Mam pytanko: czy grafik moze robic bledy ortograficzne??
    Uwazam, ze moze, ale powinien przed publikacja dac komus do
    sprawdzenia (Borze jak to dobze, rze ja nie jestem grafikiem!...)
    ;-)))))

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 8. Data: 2003-05-16 21:22:12
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "jacek" <g...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > blad i caly naklad druku pojdzie do kosza. Tez juz widzialem taki przypadki,
    > jak chlopak walnal "Borze Narodzenie" na jakis drogich materialach.

    chwila, ale teraz mowisz o grafiku czy o operatorze DTP?

    nie wspomne juz o tym ze w porzadnym wydawnictwie to istnieje KOREKTA
    i to KOREKCIE sie placi za to, zeby takich babolow ortografow nie
    bylo.

    grafik jest jak sama nazwa wskazuje od robienia grafiki, za poprawnosc
    ortograficzna odpowiada kto inny, zatwierdza to tez na ogol kto inny.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 9. Data: 2003-05-17 18:30:11
    Od: "ayianapa" <a...@p...gazeta.pl>

    > Mowiac netto 1000 - 1300 zl z mojej orientacji jest srednia placa na
    > etacie jak zusu za Ciebie placic nie musza w prywatnej firmie.

    jak mozna tyle zarabiac jako web designer? przeciez 1000 to srednie zlecenie, serwis
    z 10 podstronami. albo pracujecie za darmo, albo ja jeszcze slabo znam rynek, bo
    akuratnie tez szukam takiej pracy. ale w zyciu nie odwazylbym sie powiedziec, ze
    chce zarabiac 1000 i jeszcze na umowe zlecenie, czy o dzielo, bo jestem studentem.

    a.