PracaGrupypl.praca.dyskusje › ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!

  • 11. Data: 2003-05-17 18:02:01
    Temat: Re: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ba582o$3uq$1@inews.gazeta.pl...
    > Witaj
    > Powysyłałem na "ciemno" do kilkudziesieciu firm transportowych do
    Poznania, nie wiedzac
    > czy szukaja pracownikow, ale na razie bez odezwu. .

    Pod Poznaniem w Gluchowie jest sortownia Servisco (obecny DHL Express). To
    duza firma i stabilna. Probowales tam?

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 12. Data: 2003-05-17 18:56:27
    Temat: Re: Dziewczyny mają lepiej.
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    y...@p...onet.pl wrote:

    > W ostateczności mogą się sprzedawać za gotówke.

    Czy kolega wymyślił to w nagłym przypływie intelektu?
    A tak w ogóle to najlepiej mają złodzieje - wszelakiej maści: ci w
    rękawiczkach i ci bez...

    NP: Dimmu Borgir - "Enthrone darkness triumphant"

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 13. Data: 2003-05-17 19:46:01
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Sławek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jestem tegorocznym absolwemntem Politechniki Poznańskie. Szukam pracay od
    > paru miechow i NIC!!!!!Czy w Poznaniu na prawde nie ma pracy dla
    > absoplwenta????

    Absolwenci mają trudno. Szczególnie bez żadnej praktyki. Wiem po
    sobie. "Szukałem pracy" podobnie do ciebie - *wysyłając* aplikacje do
    pracodawców w ciemno. Trwało to rok. Powiedziałem dosyć. Ruszyłem tyłek i
    zacząłem zanosić je osobiście. W pierwszym dniu byłem w 3 miejscach: w banku,
    w kancelarii podatkowej i w niemieckiej firmie produkcyjnej. Szukałem pracy
    jakiejkolwiek. Największą nadzieję uzyskałem w kancelarii bo najdłużej ze mna
    rozmawiali i powiedzieli że zadzwonią za tydzień. Minął tydzień i nic, minął
    drugi i nic. Poszedłem znowu. Spodobało im się to. Chodziłem przez tydzień za
    friko i dostałem robotę. W dwa miesiące później zadzwonili z banku. Dzisiaj
    żałuję, że odmówiłem.
    Ale mam wniosek na przyszłość: lepiej pójść samemu. Lepsze to niz same
    papiery.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

  • 14. Data: 2003-05-19 22:01:53
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Czyli zamiast wysyłać oferty do firm, lepiej chodzić do nich osobiście???
    Kurcze,. To jest takie upokażające :((((, czuję się wówczas, jakbym błagał na
    kolanach ludzi o pracę. CO ZA CZASY!!!!!!!! Nic tylko się pociąć.

    Jeszcze myślący normalnie Sławek pozdrawia wszytkich.

  • 15. Data: 2003-05-20 01:13:32
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    napisał:

> [...]
    > kolanach ludzi o pracę. CO ZA CZASY!!!!!!!! Nic tylko się pociąć.
    >
    > Jeszcze myślący normalnie Sławek pozdrawia wszytkich.

    Szczerze mówiąc - gdybym był pracodawcą [nie bezrobotnym ;)], to bym
    Ciebie nigdy nie przyjął - poprzednik napisał wyraźnie o zanoszeniu
    aplikacji a nie o błaganiu. Z takim podejściem jesteś osobą bardzo
    konfliktową w każdym miejscu pracy, bo będziesz siedział jak trusia i
    miał pretensje do wszystkich, że nie latają wokół Ciebie [i dlatego
    "Nienawidzę" absolwentów ;)]. No chyba, że zostaniesz Prezesem. :)

    Flyer

  • 16. Data: 2003-05-20 10:16:20
    Temat: Odp: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Probowales tam?
    Bez sensu takie rady moim zdaniem
    Myslisz Kaju, ze akurat tam bedzie to jedyne wolne miejsce dla niego ?
    Proponuje Ci Slawku znajomosci...to moim skromnym zdaniem jedyny sposob
    na prace.

    Użytkownik Kaja <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@g...inttis.com...

  • 17. Data: 2003-05-20 10:17:58
    Temat: Odp: Dziewczyny mają lepiej.
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Pasezy tez maja calkiem niezle.
    A jak ktos jest paserem i dobrym handlowcem, to nawet lepiej niz zlodziej
    wychodzi:)

    Użytkownik Gibson (x86) or compatible <m...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:17052003.2525612D
    @darkthrone.is.for.all.the.evil.in.man...

  • 18. Data: 2003-05-20 10:18:59
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Jestem pelen podziwu.

    Użytkownik daryusz <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ba63hp$rts$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 19. Data: 2003-05-20 10:19:27
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    No chyba ze taki dobry jestes, ze praca sama do Ciebie przychodzi :)

    Użytkownik <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:babk8h$gal$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 20. Data: 2003-05-20 19:09:25
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:bacv9e$fbb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Myslisz Kaju, ze akurat tam bedzie to jedyne wolne miejsce dla niego ?
    > Proponuje Ci Slawku znajomosci...to moim skromnym zdaniem jedyny sposob

    A wiesz jaka polityke rekrutacyjna prowadzi Servisco? Pewnie nie. Ja wiem,
    ze zaczyna sie w tej branzy sezon i duza grupe osob beda musieli przyjac na
    zlecenia. Wiem, wiem to tylko zlecenie, ale firma ta prowadzi wewnetrzne
    rekrutacje na terenie nie tylko Polski ale tez calego swiata. Moze wiec
    jednak warto?
    Wkurza mnie jak slysze, ze mozna znalesc prace TYLKO i wylacznie dzieki
    znajomym. Jakos tak sie sklada, ze nigdy nikt mi pracy nie zalatwial i
    zawsze sama sobie radzilam. Moze jednak istnieje taka mozliwosc?

    Pozdrawiam
    Kaja