PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wymagają na granicy w Dover

  • 1. Data: 2003-05-15 21:11:46
    Temat: Ile wymagają na granicy w Dover
    Od: "Mr. Jack" <j...@n...pl>

    Wybieram sie w czerwcu do Londynu na ok tydzień.
    Ile wymagają Funtów "na przeżycie" przy odprwawie w Dover ?

  • 2. Data: 2003-05-16 06:48:30
    Temat: Re: Ile wymagają na granicy w Dover
    Od: "Ewa" <r...@p...onet.pl>

    Nie ma ustalonej kwoty to zalezy od widzimisie oficera. Najlepiej miec
    troche drobnych ok 200 funtow i karte bankowa nawet pusta ale inaczej sie
    patrza na kogos kto ja ma. Nie przesadzac z iloscia funtow na niej w razie
    zapytania. Dobrze jest tez miec jakis wydruk z internety co sie chce
    zobaczyc w UK.Aparat fotograficzny itp to standart dla turysty. Widzialam
    osobe ktora wrocili bo go nie miala. Nie jest tak strasznie, ale tydzien
    temu lacial kolega do Londynu i na lotnisku zabrali mu paszport, dali
    zastepczy dokument uprawniajacy do pobytu tylko 2 dni. Co z nim dalej to nie
    wiem. Narazie nie dzwonil. Nie wiem co robisz, wiec nie moge ci poradzic
    jaki jest najlepszy sposob na wjazd. Na studenta jest trudno w sezonie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-16 08:48:24
    Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl>

    Witam :)

    Jechalam w tamtym roku w lipcu i wspolnie z chlopakiem mielismy 100 funtow.
    Przy czym mielismy zaproszenie i jak celnik sie zapytal ile mamy, to wprost
    powiedzielismy, ze po 50 funtow na osobe, bo to tylko na pamiatki, reszte
    zapewniaja nam znajomi. I nie bylo wiekszego problemu, zreszta tam nie jest
    tak strasznie, wieksza panike sieja Polacy, ktorzy stoja przed odprawa -
    czlowiek podchodzi do celnika i caly sie trzesie ;)

    Pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2003-05-16 12:56:20
    Od: "d+" <t...@w...pl>

> [...]
    > tak strasznie, wieksza panike sieja Polacy, ktorzy stoja przed odprawa -
    > czlowiek podchodzi do celnika i caly sie trzesie ;)

    dokładnie, powinno się mieć od 50 - 80 funtów i karte platnicza. Oni myślą
    że mieszkamy w chatch z trzciny i że nie mamy tyle kasy

    d+