PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykształcenie.

  • 1. Data: 2003-05-15 22:14:51
    Temat: Wykształcenie.
    Od: k...@p...onet.pl

    Witaj!
    Posłuchaj starego, który dobija 70-tki.Przepracowałem 47lat i kwartał.
    Nigdy nie wiadomo co w życiu będzie potrzebne. LO _musisz_ skończyć!!
    Studia _musisz_ skończyć!! W info-koputrach jest tak szybki rozwój, że za dwa
    lata będziesz 3-lata do tyłu. Tylko wiedza pozwoli Ci nie pozostawac w tyle.
    Jak rzucisz LO zostaniesz szybciuko _handlarzem_.
    Co Ci daje ogólniak? wiedzę o wielu, dziś -nie- docenianych dziedzinach.
    Maturę MASZ zrobić w najlepszym LO. To gwarantuje dobry start do 'dalszego' .
    Stydia możesz rozłożyć w czasie. Firmę prawadzić też możesz w tym czasie.
    Słuchaj! Nie jesteś "frajer", to widać. Ja przez te 47 lat ciągle się czegoś
    uczyłem. Nie zawsze ukuratnie potrzebnego, ale zawsze mi to się przydawało zo
    rok, dwa, a nawet za tydzień.
    Pozdrawiam, życzę, >odpukane w nie malowane<, powodzenia!
    KASA nie jest inwestycją na przyszłość, Jest nią WIEDZA!
    Dziadek Wiesiek.

  • 2. Data: 2003-05-16 08:32:47
    Temat: Re: Wykształcenie.
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    dwa
    > lata będziesz 3-lata do tyłu. Tylko wiedza pozwoli Ci nie pozostawac w

    no OK
    zgadzam sie do pewnego stopnia, a mianowicie jak okreslisz granice na ktorej
    nalezy poprzestac ??
    inz ??, mgr ?? dr ?? dr hab ?? prof ????

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow, Escort 1.8 TD '98 bialy (oklejony)
    ...Ten od dymiacego niegdys escorta i klucza francuskiego ...

  • 3. Data: 2003-05-16 08:52:22
    Od: "Mirosław Pragłowski" <p...@i...pl>

    > zgadzam sie do pewnego stopnia, a mianowicie jak okreslisz granice na ktorej
    > nalezy poprzestac ??
    > inz ??, mgr ?? dr ?? dr hab ?? prof ????

    Nie ma granicy, uczyć się trzeba ciągle a im więcej literek przed nazwiskiem tym
    więcej do nauki.

    Mirek @ #FF0000 Seat Ibiza 1.4
    praglowski [at] interia [dot] pl / GG: 15273 / ICQ: 37046607

  • 4. Data: 2003-05-16 08:52:53
    Od: "Jan Kowalski" <n...@n...com>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:ba27r7$bgq$1@news2.ipartners.pl...

    > no OK
    > zgadzam sie do pewnego stopnia, a mianowicie jak okreslisz granice na
    ktorej
    > nalezy poprzestac ??
    > inz ??, mgr ?? dr ?? dr hab ?? prof ????

    Aby ewentualny odpowiadający miał nieco łatwiej proponuję uściślić, że :
    mgr, dr i dr hab to tytuły naukowe
    prof to generalnie stanowisko (zdaje się, że są pewne wyjątki)
    a inż - osobiście także jestem inż., ale jakoś nie bardzo wiem jak to
    zakwalifikować :)

    Może tak jak w tym żarcie.
    Mówi jeden świeżo upieczony inżynier do równie młodego kolegi po fachu.
    "Wiesz, ze mnie k....a taki inżynier, że boję się iść do lekarza".

  • 5. Data: 2003-05-16 10:05:48
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Mirosław Pragłowski" <p...@i...pl> wrote in message

    > Nie ma granicy, uczyć się trzeba ciągle a im więcej literek przed
    nazwiskiem tym więcej do nauki.

    cssss.... chcialem posluchac pomyslodawcy watku ;)))

  • 6. Data: 2003-05-16 15:16:51
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Jan Kowalski" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > prof to generalnie stanowisko (zdaje się, że są pewne wyjątki)
    > a inż - osobiście także jestem inż., ale jakoś nie bardzo wiem jak to

    przepraszam bardzo ale prof to tytul z tej samej listy co mgr, dr, dr hab,
    oczywiscie mowie o profesorach tytularnych.

    tak wiec mimo wszystko uwazam swoje pytanie za sensowne.
    patrzac z punktu widzenia kolejnych szczebli kariery naukowej (osiaganych
    tytulow) to sa stopnie po prostu nastepujace jeden po drugim

    i tyle, bez specjalnych dodatkowych podzialow

    P.S. apropos dowcipu - cos w tym jest ;)))))

  • 7. Data: 2003-05-16 16:31:51
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Witam,
    inż. to tylyl techniczny, czyli taki jaki, uzyskuje sie jedynie na
    uczelniach technicznych patrz Polibuda.
    Mgr i reszta to tytuly naukowe czyli mozna "zrobic" na uniwersytecie lub
    polibudzie.

    Pozdrawiam : )

    joik

  • 8. Data: 2003-05-17 07:21:52
    Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    > inż. to tylyl techniczny, czyli taki jaki, uzyskuje sie jedynie na

    inz to tytul zawodowy !!!
    mgr i w gore to tytuly naukowe

  • 9. Data: 2003-05-17 07:29:16
    Od: "Pearl" <p...@w...wytnij.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl> napisał
    w wiadomości news:ba4nur$h0j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > inz to tytul zawodowy !!!
    > mgr i w gore to tytuly naukowe

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 10. Data: 2003-05-17 08:18:49
    Od: "Pearl" <p...@w...wytnij.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > prof to generalnie stanowisko (zdaje się, że są pewne wyjątki)
    > a inż - osobiście także jestem inż., ale jakoś nie bardzo wiem jak to

    Niestety, Twoje uściślenie nie jest ścisłe. :-)
    Wystarczy zajrzeć do ustawy.

    Ustawa o tytule naukowym i stopniach naukowych
    Tekst ujednolicony po zmianie z 22 grudnia 2000 r.
    http://www.jezyk-polski.pl/pts/socjologowie/ckk.html

    --
    Pozdrawiam.
    Perła