PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)

  • 21. Data: 2002-12-03 00:03:10
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

    > Hmm przecież nie będę publikował swojego CV, podany jest telefon, zresztą

    i ty chcesz znalezc prace z ogloszenia, bez podania swojego CV?

    zarty?

    czlowieku, boisz sie opublikowac swojego cv a chcesz prace znalezc?
    z ogloszenia?

    > zawsze podaje, i e-mail, czyż nie? A i link do foto wraz z kilkoma słowami o
    > sobie.

    potencjalny pracodawca, ktory na swoje wlasne ogloszenie dostaje 200
    ofert w postaci nadeslanych cv nie ma czasu na to, zeby sobie
    d. zawracac dociekaniem, wysylaniem maili, odszukiwaniem linkow etc.

    a twoja historyjka w tym ogloszeniu nie brzmi niestety przekonujaco.

    gdybym chciala udowodnic komus, ze z ogloszenia pracy nie da sie
    znalezc, to pewnie zrobilabym to w taki sposob, jaki ty robisz.

    > To ma zainteresować, a nie dać wiedzę całkowitą, zainteresowany klient
    > powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    > (elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na
    > rozmowie kwalifikacyjnej.
    > A ty sobie jak to wyobrażałeś?

    mysl czlowieku, mysl.
    ilu ludzi w polsce szuka pracy jako kierowca z zawodowym prawem jazdy?

    pewnie masz duza konkurencje. pewnie takich ludzi jest wiecej, niz ty
    i eszcze dziesieciu innych.
    skoro mamy przewage popytu nad podaza pracy, to po co pracodawca ma
    tracic czas na ogladanie takich ogloszen jak twoje i dociekanie, co
    sie za tym kryje?
    latwiej mu dac ogloszenie do wyborczej i poczekac, az sami do niego
    przyjda.

    a moze nawet nie dac ogloszenia do prasy. moze w ogole nie miec
    dostepu do internetu.
    moze wwiesic oferte na drzwiach biura firmy.
    w koncu zawdowy kierowca nie musi miec dostepu do internetu i jeszcze
    sie na tym znac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2002-12-03 00:06:48
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > i ty chcesz znalezc prace z ogloszenia, bez podania swojego CV?
    Tak!
    > mysl czlowieku, mysl.
    > ilu ludzi w polsce szuka pracy jako kierowca z zawodowym prawem jazdy?
    A ilu ma czarny pas karate, pozwolenie na bron, ukończone szkolenie w
    akademii bezpieczeństwa ruchu drogowego, roczne doświadczenie w tym
    zawodzie,opanowany angielki, opanowane komputery, oraz kilka innych cech
    predysponujących mnie do tego zawodu? Cóż kółko się zawęża.

    > latwiej mu dac ogloszenie do wyborczej i poczekac, az sami do niego
    > przyjda.
    Ha ha na kierowcę osobistego nie robi się anonsów do gazet, no to widzę iż
    znasz temat. Ha ha ogłoszenie do wyborczej. ha ha . Dobre.

    Czy wiesz co to kierowca osobisty? Bo chyba jednak nie, to człowiek który
    pod przykrywka prowadzenia pojazdu jest drugi po sekretarce i tuż przed żoną
    bo on zazwyczaj wie rzeczy o których ona nie może się dowiedzieć, to gość od
    odbierania na laptopie wiadomości elektronicznych i przyjmowania telefonów
    (na km) gdy szef np, wali panienkę w hotelu. to gość który musi wyglądać
    (prezentować się) i w razie potrzeby ochroni swojego szefa, mam pisać dalej?
    Na prawe nie znasz tematu i bzdury piszesz. Powtarzam pracowałem przez 12
    miesięcy i 16 dni jako kierowca osobisty i wiem o czym mówię. ktoś jeszcze z
    tu zgromadzonych zna temat?

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 23. Data: 2002-12-03 00:22:44
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    > (elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na

    Powinien ?!?
    Jeśli zaraz obok znajdzie 50 innych ogłoszeń z pełnym CV, to jak myślisz,
    będzie chciało mu się dzwonić do jakiegoś oszołoma od reklamy. Tak właśnie
    brzmi to ogłoszenie, jakbyś szukał pracy w marketingu, a nie za kółkiem.
    Ale nie wykluczam, że ktoś się odezwie, w końcu różne są gusta i potrzeby.

    Z Twojego postu wynika też, iż wystawianie ogłoszeń i znajomości to wg
    Ciebie jedyne formy znalezienia pracy. A gdzie bezpośrednie poszukiwanie,
    gdzie odpowiadanie na oferty pracodawców?
    Poza tym przeciętny pracodawca w ogóle nie czyta rubryk/grup z cyklu szukam
    pracy. On daje ogłoszenie i przebiera w nadmiarze kandydatów. Takie czasy.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2002-12-03 00:25:39
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie wykluczam, że ktoś się odezwie, w końcu różne są gusta i potrzeby.
    Nie znajdzie. To po pierwsze.

    > Z Twojego postu wynika też, iż wystawianie ogłoszeń i znajomości to wg
    > Ciebie jedyne formy znalezienia pracy.

    > A gdzie bezpośrednie poszukiwanie,
    > gdzie odpowiadanie na oferty pracodawców?
    Na tym stanowisku? Nie ma ani jednego, ani dugiego.

    > Poza tym przeciętny pracodawca w ogóle nie czyta rubryk/grup z cyklu
    szukam
    > pracy. On daje ogłoszenie i przebiera w nadmiarze kandydatów. Takie czasy.
    No i tu się zgadzam, przeczytaj post od początku, to eksperyment, a pracy
    tym zawodzie szukam inaczej już nawiązałem kontakt z agencją wynajmu drogich
    samochodów wraz z kierowcą.

  • 25. Data: 2002-12-03 00:33:04
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > zawodzie,opanowany angielki, opanowane komputery, oraz kilka innych cech
    > predysponujących mnie do tego zawodu? Cóż kółko się zawęża.

    I to niby wynika z Twojego ogłoszenia?

> [...]
    > (na km) gdy szef np, wali panienkę w hotelu. to gość który musi wyglądać
    > (prezentować się) i w razie potrzeby ochroni swojego szefa, mam pisać

    Do takiej pracy nie wziąłbym obcego gościa. To musi być ktoś zaufany.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2002-12-03 00:38:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > zawodzie,opanowany angielki, opanowane komputery, oraz kilka innych cech
    > predysponujących mnie do tego zawodu? Cóż kółko się zawęża.

    nie wiem ilu, ale twoj pracodawca tez nie bedzie wiedzial, ze to
    umisz, bo sam w poprzednim poscie napisales, ze tego w cv nie
    umiescisz, bo nie chcesz pracowac jako kierowca mafii.

    aha, i powiedz mi, do czego tobie, jako kierowcy, beda potrzebne
    "opanowane komputery"?

    > Ha ha na kierowcę osobistego nie robi się anonsów do gazet, no to widzę iż
    > znasz temat. Ha ha ogłoszenie do wyborczej. ha ha . Dobre.

    moze sie nie robi, ale w twoim ogloszeniu tez nie widzialam, ze chcesz
    byc _kierowca osobistym_.

    liczysz na to, ze twoj przyszly pracodawca bedzie telepata?

  • 27. Data: 2002-12-03 00:51:47
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Na tym stanowisku? Nie ma ani jednego, ani dugiego.

    Nie można bezpośrednio szukać? Kierowca, nawet osobisty, to nie poseł, czy
    prezydent.
    Idziesz/piszesz do "większego" przedsiębiorcy i proponujesz swoje usługi. W
    czym problem?
    A jeśli uważasz, że się nie da, to po grzyba to ogłoszenie?
    Jak umieszczę ogłoszenie:
    "Szukasz Prezydenta, zadzwoń .... Wezmę dowolny kraj."
    to też mogę udowodnić, że ogłoszenia są bezskuteczne.

    > No i tu się zgadzam, przeczytaj post od początku, to eksperyment, a pracy
    > tym zawodzie szukam inaczej już nawiązałem kontakt z agencją wynajmu
    drogich
    > samochodów wraz z kierowcą.

    Zgodnie z tym co pisałeś wcześniej, ten kontakt nawiązałeś po znajomości
    :-), bo jak nie, to cholerka żałuję, że nie zdążyłem przyjąć zakładu.

    Aha, żeby była jasność, zdefiniuj co oznacza "praca po znajomości".

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2002-12-03 01:11:32
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > I to niby wynika z Twojego ogłoszenia?
    Nie, fakt, ale ludzie którzy szukają kierowcy osobistego nie interesuje CV.
    Ważna jest rozmowa w 4 oczy a ogłoszenie jest tylko komunikatem, coś w stylu
    ja uważam iż nadaje się na kierowcę osobistego. Rozumiesz? Takiego osobnik i
    tka trzeba sprawdzic bardzo szczegołowo, dlatego podawanie CV w ofercie mija
    się z celem.

    > Do takiej pracy nie wziąłbym obcego gościa. To musi być ktoś zaufany.
    Zaczynasz pojmować? No i nie może być znajomym, bo zazwyczaj żona zna
    znajomych. Tak szczerze, jak bym chciał zrujnować życie osobiste i karierę
    zawodową mojego byłego pracodawcy (wtedy kiedy jeździłem) nie zajęło by mi
    to dłużej jak 3 dni. Posiadanie zawodowego prawka nie upoważnia do bycia
    kierowcą osobistym. Ale większość o tym nie ma pojęcia.

  • 29. Data: 2002-12-03 01:14:38
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > nie wiem ilu, ale twoj pracodawca tez nie bedzie wiedzial, ze to
    > umisz, bo sam w poprzednim poscie napisales, ze tego w cv nie
    > umiescisz, bo nie chcesz pracowac jako kierowca mafii.
    Nie umieszczę w CV ale w czasie rozmowy lub korespondencji podam :)

    > aha, i powiedz mi, do czego tobie, jako kierowcy, beda potrzebne
    > "opanowane komputery"?
    np. do tego, aby odebrać e-mailza posrednictwem laptopa i komórki,albo do
    tego, żeby na poczekaniu na tym że laptopie napisać i wydrukowac jakieś
    ważne pismo.
    To może i banalny przykład, ale uwież mi na słowo, iż często istnieje taka
    konieczność.

    > moze sie nie robi, ale w twoim ogloszeniu tez nie widzialam, ze chcesz
    > byc _kierowca osobistym_.
    Nagłowek widzisz? "Kierowca osobisty/Cała Polska" nie widać?

  • 30. Data: 2002-12-03 01:19:24
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Zgodnie z tym co pisałeś wcześniej, ten kontakt nawiązałeś po znajomości
    > :-), bo jak nie, to cholerka żałuję, że nie zdążyłem przyjąć zakładu.
    Poniekąd :) Znaczy nazwę firmy dostałem z inetu, z tej grupy, to właściciel
    tej firmy zadzwonił do mnie, a to że to zrobił to zawdzięczam układowi z
    dawnych lat.

    > Aha, żeby była jasność, zdefiniuj co oznacza "praca po znajomości".
    No więc to taka praca, która dostajesz, ponieważ ktoś wywarł presje na kogoś
    innego, aby to właśnie ciebie zatrudnić. To taka definicja na poczekaniu,
    nie jest dokładna, ale odzwierciedla mniej więcej istotę sprawy.