PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)

  • 11. Data: 2002-12-02 17:12:20
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - zakład.
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    No więc tak proponuję zakład, przypomnę dla tych co zapomnieli, iż dotyczy
    on dostania pracy poprzez zamieszczenie swej oferty. Stanowisko, no cóż jak
    mało które wymaga dobrych układów aby je dostać, kwalifikacje są, praktyka i
    odpowiednie referencje również. No więc tak, czy ktoś jest gotów się
    założyć?
    Zobaczymy ilu teraz (nie będe wymieniał z nicków) obrońców pewnej tezy
    będzie w stanie założyć się ze mną o konkretne pieniądze. Prawdopodobnie
    nikt, bo tylko w gadaniu są mądrzy. :)

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 12. Data: 2002-12-02 18:51:05
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 2 Dec 2002 02:52:29 +0100, gdy "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> napisał:

    >[...] Jeśli jesteście ciekawi to między
    >innymi ogłoszenie to można znaleźć na usenet://pl.praca.szukana.

    Jesli ogloszenia o takiej tresci zamiesciles tez w tych portalach to
    powodzenia.

    A oto i ono:

    >Potrzebujesz zawodowego kierowcy? Kogoś komu będziesz mógł zaufać i
    >powierzyć pod opiekę nie tylko drogi samochód? Kogoś kto załatwi za Ciebie
    >wszystkie "mniej ważne" sprawy? Kogoś z charakterem, intelektem i prezencją?

    Odpowiedź potencjalnego pracodawcy brzmi 3xTak. I choćby z tego powodu
    nie zatrudni pierwszego lepszego kandydata z sieci (przepraszam za
    wyrazenie, ale takie to robi wrazenie).

    Właśnie zaufanie to podstawowy powód, dla którego preferuje się
    znajomych.

    >Nie musisz szukać. Już znalazłeś. Po prostu zadzwoń (telefon poniżej).

    A gdzie referencje?
    Jesli ich brak - gdzie opis doswiadczenia? (20 lat na wszystkim co ma
    koła czy może 3 lata na dogorywającym maluchu?) Może też go brak?

    Czy sam będąc pracodawcą byłbyś gotowy uwierzyć w taką reklamę?

    pozdrowienia,
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    Don?t tell us what happened: tell us why it matters.

  • 13. Data: 2002-12-02 19:02:38
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:9januuoabrjfbdaont41nr4hh5j5l9tatc@4ax.com...
    > Jesli ogloszenia o takiej tresci zamiesciles tez w tych portalach to
    > powodzenia.
    A dziękuję...

    > A oto i ono:

    Ciebie
    No zgadza się.

    > Odpowiedź potencjalnego pracodawcy brzmi 3xTak. I choćby z tego powodu
    > nie zatrudni pierwszego lepszego kandydata z sieci (przepraszam za
    > wyrazenie, ale takie to robi wrazenie).
    Hmm przecież nie będę publikował swojego CV, podany jest telefon, zresztą
    zawsze podaje, i e-mail, czyż nie? A i link do foto wraz z kilkoma słowami o
    sobie.
    To ma zainteresować, a nie dać wiedzę całkowitą, zainteresowany klient
    powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    (elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na
    rozmowie kwalifikacyjnej.
    A ty sobie jak to wyobrażałeś?

    > Właśnie zaufanie to podstawowy powód, dla którego preferuje się
    > znajomych.
    Tego nei skomentuje.

    > A gdzie referencje?
    > Jesli ich brak - gdzie opis doswiadczenia? (20 lat na wszystkim co ma
    > koła czy może 3 lata na dogorywającym maluchu?) Może też go brak?
    A co mam pisać w ogłoszeniu, iż mam doświadczenie za kierownicą karetki
    pogotowia, pracowałem rok jako kierowca osobisty, zrobiłem tylko swoim
    prywatnym samochodem 60 tys. km w sumie będzie pojazdami różnego kalibru na
    100% przeszło 100 000 jeśli nie 200... czego oczekujesz?
    Czy ma również napisać, iż mam prywatne pozwolenie na broń palną i czarny
    pas karate? Jako ochroniarz kierowca jakiegoś gościa z mafii nie chce
    pracować.
    Może również dopiszę o ukończonym szkoleniu w Akademii Bezpieczeństwa Ruchu
    Drogowego?? Czy według Ciebie odpowiednia byłaby także informacji, iż od lat
    ścigam się dla zabawy na torach?? Powtarzam to ma zainteresować a nie
    dostarczyć wszystkich możliwych informacji. Pomyśl zanim napiszesz.

    > Czy sam będąc pracodawcą byłbyś gotowy uwierzyć w taką reklamę?
    Jeśli bym poszukiwał, sprawdziłbym to na pewno.

  • 14. Data: 2002-12-02 19:41:31
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 2 Dec 2002 20:02:38 +0100, gdy "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    >powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    >(elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na

    Jasne. Jesteś jedynym kandydatem na kierowcę w całym kraju i pracodawca
    będzie sprawdzał, ktoś Ty taki :))

    >A ty sobie jak to wyobrażałeś?

    Właśnie tak, jak opisałeś poniżej.

    >Tego nei skomentuje.

    A szkoda.
    Mamy 2 osoby:
    - zaufany znajomy ze znanymi kwalifikacjami
    - nieznajomy, o którego zaufaniu i kwalifikacjach dopiero się
    przekonamy.
    Po prostu kalkulacja ryzyka.

> [...]
    >prywatnym samochodem 60 tys. km w sumie będzie pojazdami różnego kalibru na
    >100% przeszło 100 000 jeśli nie 200... czego oczekujesz?

    Tego właśnie.

    Jeszcze raz: dlaczego po przeczytaniu Twojego ogloszenia, pracodawca ma
    dzwonic, przechodzic na jakieś strony itd. skoro nie jest w nim nawet
    wyjasnione, co to znaczy 'zawodowy kierowca' w Twoim przypadku?

    >Czy ma również napisać, iż mam prywatne pozwolenie na broń palną i czarny
    >pas karate? Jako ochroniarz kierowca jakiegoś gościa z mafii nie chce
    >pracować.

    BTW. tak mi się skojarzyło z pewnym zdjęciem, wrzuciłem tutaj:
    http://yes.iq.pl/insurance.jpg

    :)

> [...]
    >ścigam się dla zabawy na torach?? Powtarzam to ma zainteresować a nie
    >dostarczyć wszystkich możliwych informacji. Pomyśl zanim napiszesz.

    Twoje prawo, co chcesz przekazywac. Ale to grupa m.in. o poszukiwaniu
    pracy, a to powinno być przede wszystkim skuteczne.

    Moim zdaniem Twoje ogłoszenie nie jest skuteczne i masz prawo się nie
    zgodzić.

    >Jeśli bym poszukiwał, sprawdziłbym to na pewno.

    No i widzisz, tu się nie zgadzamy :)

    pzdr
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-02 19:52:47
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:ladnuugs390n44i2b4o6ilb2u1so3h4fk2@4ax.com...

    > Jasne. Jesteś jedynym kandydatem na kierowcę w całym kraju i pracodawca
    > będzie sprawdzał, ktoś Ty taki :))
    Hmm nie jedynym to na pewno nie. Jednak w tej dziedzinie uważam się (i nie
    tylko ja tak uważam za naprawdę dobrego). Poza tym mam świadomość jak ciężką
    pracą jakkolwiek by na to nie patrzeć jest praca jako kierowca osobisty, bo
    to w końcu nie tylko na prowadzeniu samochodu polega.

> [...]
    > Mamy 2 osoby:
    > - zaufany znajomy ze znanymi kwalifikacjami
    > - nieznajomy, o którego zaufaniu i kwalifikacjach dopiero się
    Znajomy oprócz wielu zalet ma również kilka wad i to też kalkulują co
    mądrzejsi.

    > Tego właśnie.
    Z ogłoszeniem ja z CV jak za długie to na śmieci.

    > Jeszcze raz: dlaczego po przeczytaniu Twojego ogloszenia, pracodawca ma
    > dzwonic, przechodzic na jakieś strony itd. skoro nie jest w nim nawet
    > wyjasnione, co to znaczy 'zawodowy kierowca' w Twoim przypadku?
    Bo ma go to zaciekawić, jeśli szuka będzie sprawdzał tak myśle.

    > BTW. tak mi się skojarzyło z pewnym zdjęciem, wrzuciłem tutaj:
    > http://yes.iq.pl/insurance.jpg
    Dobre, podoba mi się :)

    > Twoje prawo, co chcesz przekazywac. Ale to grupa m.in. o poszukiwaniu
    > pracy, a to powinno być przede wszystkim skuteczne.
    Tu się z Tobą zgodzę.

    > Moim zdaniem Twoje ogłoszenie nie jest skuteczne i masz prawo się nie
    > zgodzić.
    Życie zweryfikuje. :) Dość szybko.

    > No i widzisz, tu się nie zgadzamy :)
    Twoje prawo.

  • 16. Data: 2002-12-02 19:56:06
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zobaczymy ilu teraz (nie będe wymieniał z nicków) obrońców pewnej tezy
    > będzie w stanie założyć się ze mną o konkretne pieniądze. Prawdopodobnie

    Dlaczego nie startujesz do jakiegoś stanowiska w zarządzie firmy
    zagraniczno-polskiej?

    mer

  • 17. Data: 2002-12-02 20:16:45
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 2 Dec 2002 20:52:47 +0100, gdy "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    >pracą jakkolwiek by na to nie patrzeć jest praca jako kierowca osobisty, bo
    >to w końcu nie tylko na prowadzeniu samochodu polega.

    Ostatnie pytanie i dam sobie spokój: to wszystko jak rozumiem pracodawca
    ma wywnioskować z Twojego ogłoszenia?

    No, ale Twoje prawo.

    r.

  • 18. Data: 2002-12-02 21:12:37
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > Postanowiłem sprawdzić wasza teorie, zamieściłem w 24 najpopularniejszych
    > serwisach internetowych ogłoszenie o podobnej treści w dziale "poszukuje
    > pracy" na stanowisko, na które aby się dostać raczej niezbędne są
    > znajomości. (dodam, iż mam w tym zawodzie praktykę).

    Specjalnie odszukalem, z tym, ze to jest sadze wyjatek potwierdzajacy regule
    ;)
    Pewnych parametrow dyspozycyjnosci chyba nie jestes w stanie spelnic:)
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.szukana&aid=2101229
    5

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 19. Data: 2002-12-02 21:24:16
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:lqfnuusm1p2228e6uh74jt0fld7ujijhp2@4ax.com...
    > Ostatnie pytanie i dam sobie spokój: to wszystko jak rozumiem pracodawca
    > ma wywnioskować z Twojego ogłoszenia?
    Hmm nie, bo nie! Bo na podstawie ogłoszenie nie ma na to szans, jednakże
    uważam, iż umieszczanie całego CV w takich anonsach również nie jest
    poprawne. Na podstawie takowego ogłoszenia (to moja opinia) ewentualny
    pracodawca, powinien wysłać zapytanie drogą elektroniczną lub po prostu
    zadzwonić w celu ewentualnej weryfikacji lub poproszenia o dane szczegółowe.

  • 20. Data: 2002-12-02 21:27:27
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:asghsh$sgt$1@news.gazeta.pl...
    > Specjalnie odszukalem, z tym, ze to jest sadze wyjatek potwierdzajacy
    regule
    > ;)
    Zapewne tak. Ja nie zrobię mu loda. (sorki za wulgarność).