PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)

  • 1. Data: 2002-12-02 01:52:29
    Temat: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Postanowiłem sprawdzić wasza teorie, zamieściłem w 24 najpopularniejszych
    serwisach internetowych ogłoszenie o podobnej treści w dziale "poszukuje
    pracy" na stanowisko, na które aby się dostać raczej niezbędne są
    znajomości. (dodam, iż mam w tym zawodzie praktykę).
    Czy dostanę w ten sposób pracę? Pewne jest raczej, iż nie, ba nawet gotów
    jestem się założyć... Przypuszczam, iż nawet nikt nie zadzwoni, co najwyżej
    ktoś z tej grupy, aby sobie zażartować. Jeśli jesteście ciekawi to między
    innymi ogłoszenie to można znaleźć na usenet://pl.praca.szukana. Mówiąc
    krótko, teoria teorią a praktyka praktyką.
    Pozdrawiam i miłej nocy.

    --
    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz

  • 2. Data: 2002-12-02 08:05:40
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Jeśli jesteście ciekawi to między
    > innymi ogłoszenie to można znaleźć na usenet://pl.praca.szukana. Mówiąc
    > krótko, teoria teorią a praktyka praktyką.
    > Pozdrawiam i miłej nocy.

    Jezeli mialbym Ci dac prace na podstawie samego zdjecia, to przykro mi, ale
    wolalbym
    kogos bez takiego nieszczerego spojrzenia. Reszty istotnych informacji
    niestety sie nie doszukalem.

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-12-02 08:07:55
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Jezeli mialbym Ci dac prace na podstawie samego zdjecia

    oczywiscie gdybym byl potencjalnym pracodawca, na szczescie nie jest mi dane
    ;-)

    pozdr.
    artur

  • 4. Data: 2002-12-02 08:12:17
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

> [...]
    > znajomości. (dodam, iż mam w tym zawodzie praktykę).
    > Czy dostanę w ten sposób pracę? Pewne jest raczej, iż nie, ba nawet gotów

    to zalezy od tego, jakie masz CV.

    gdybym go przeczytala, moglabym ci mniej-wiecej powiedziec, czy
    zostanie zaakceptowane przez rekrutera (zwyklle pierwszy etap
    rekrutacji to pracownik hr ktory kieruje sie dosc jasnymi wytycznymi)
    czy bedzie odrzucone.

    sam fakt dania ogloszenia do prasy moze nic nie znaczyc, bo ludzie
    miewaja naprawde ZLE napisane CV.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2002-12-02 09:38:40
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <m...@p...ninka.net> Nina M. Miller napisał(a):

> [...]
    > zostanie zaakceptowane przez rekrutera (zwyklle pierwszy etap
    > rekrutacji to pracownik hr ktory kieruje sie dosc jasnymi wytycznymi)

    Ninka, Polska to nie USA, tutaj podczas rekrutacji na część stanowisk
    nie czyta się CV, bo z góry się ma upatrzonego znajomego, też z niezłym
    CV. Za duże bezrobocie.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-12-02 11:13:42
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > to zalezy od tego, jakie masz CV.
    Hmm ale nawet nikt o to CV się nie upomni, podejrzewam, iż nie będzie ani
    jednego poważnego telefonu, czy też e-mail, bo ten sposób według mnie jest
    nieskuteczny. Poza tym kwestia druga, jeśli czytałaś ogłoszenie to
    zauważyłaś, iż to posada dawana zwykle po znajomości.

  • 7. Data: 2002-12-02 12:05:51
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Samotnik <s...@s...eu.org> writes:

    > Ninka, Polska to nie USA, tutaj podczas rekrutacji na część stanowisk
    > nie czyta się CV, bo z góry się ma upatrzonego znajomego, też z niezłym
    > CV. Za duże bezrobocie.

    czesc, ale czy wszystkie?
    zaloze sie, ze nie wszystkie. w koncu jednak nawet i na ta grupe
    pisali ludzie, ktorzy prace dostali z ogloszen a nie po znajomosci. to
    znaczy, ze jednak mozna.

    a skoro ktos te CV czasem czyta, to jednak zwraca uwage na to, co tam
    napisane, nie?

  • 8. Data: 2002-12-02 13:11:12
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > zaloze sie, ze nie wszystkie. w koncu jednak nawet i na ta grupe
    > pisali ludzie, ktorzy prace dostali z ogloszen a nie po znajomosci. to
    > znaczy, ze jednak mozna.
    A) albo dostali po znajomisci (i to ci najglosniej krzyczeli, iz nie, nie) i
    teraz probuja oszukac nas a byc moze i przede wszytkim siebie
    B) nawet jesli to jest to znikomy odesetek.

    > a skoro ktos te CV czasem czyta, to jednak zwraca uwage na to, co tam
    > napisane, nie?
    Powiem wiecej, nawet nie tylko co tam jest napisane, ale i rowniez jak
    wyglada calosc. Zgodze sie z Toba iz jest wazne co tamjest napisane, i
    uwierz mi, iz swojego czasu prace tylko za CV dostalem, to jednak stare
    czasy... I chyba juz nie wroca.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. na marginesie jak na razie zadnego odzewu :)

  • 9. Data: 2002-12-02 14:11:25
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > A) albo dostali po znajomisci (i to ci najglosniej krzyczeli, iz nie, nie)
    > teraz probuja oszukac nas a byc moze i przede wszytkim siebie
    > B) nawet jesli to jest to znikomy odesetek.

    a) tak pisza ludzie ktorzy tlumacza sobie ze prace mozna tylko po znajomosci
    dostac.
    b) lub ludzie ktorzy swoje niepowodzenia sa w stanie zrzucic na cokolwiek, a
    kolejne porazki tlumaczyc spiskowa teoria dziejow.

    pozdr.
    artur

  • 10. Data: 2002-12-02 17:08:38
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    > a) tak pisza ludzie ktorzy tlumacza sobie ze prace mozna tylko po
    znajomosci
    > dostać.
    W większości tych lepszych stanowisk, tak, poza tym dyskusja na ten temat
    już była, a ja do niedawna pracowałem i to kilka lat i tez tak twierdziłem,
    mimo, iż robotę dostałem bez układów, a przynajmniej na temat polecania mnie
    komuś przez kogoś innego nic nie wiem, co nie znaczy, iż nikt mi tej roboty
    nie załatwił, po prostu ja o tym nie wiem.

    > b) lub ludzie ktorzy swoje niepowodzenia sa w stanie zrzucic na cokolwiek,
    > kolejne porazki tlumaczyc spiskowa teoria dziejow.
    Troszkę wyolbrzymione, ale również bardzo prawdopodobne. Popatrz jednak na
    regiony o dużym bezrobociu, bo o takich mówię, tu bezrobocie jest tak duże,
    iż nawet na sprzątaczkę trzeba mieć układy. Być może żyjemy w dwóch różnych
    Polskach, i stąd tak różne widzenie tego poniekąd cudownego kraju w naszych
    oczach

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. nadal nikt sie nie odezwał w związku z ogłoszeniami, a więc ta wasza
    teoria to chyba do bani. :) W tej chwili jestem gotów postawić 100 zł, ktoś
    się założy?