PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Date: 02 Dec 2002 16:03:10 -0800

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

    > Hmm przecież nie będę publikował swojego CV, podany jest telefon, zresztą

    i ty chcesz znalezc prace z ogloszenia, bez podania swojego CV?

    zarty?

    czlowieku, boisz sie opublikowac swojego cv a chcesz prace znalezc?
    z ogloszenia?

    > zawsze podaje, i e-mail, czyż nie? A i link do foto wraz z kilkoma słowami o
    > sobie.

    potencjalny pracodawca, ktory na swoje wlasne ogloszenie dostaje 200
    ofert w postaci nadeslanych cv nie ma czasu na to, zeby sobie
    d. zawracac dociekaniem, wysylaniem maili, odszukiwaniem linkow etc.

    a twoja historyjka w tym ogloszeniu nie brzmi niestety przekonujaco.

    gdybym chciala udowodnic komus, ze z ogloszenia pracy nie da sie
    znalezc, to pewnie zrobilabym to w taki sposob, jaki ty robisz.

    > To ma zainteresować, a nie dać wiedzę całkowitą, zainteresowany klient
    > powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    > (elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na
    > rozmowie kwalifikacyjnej.
    > A ty sobie jak to wyobrażałeś?

    mysl czlowieku, mysl.
    ilu ludzi w polsce szuka pracy jako kierowca z zawodowym prawem jazdy?

    pewnie masz duza konkurencje. pewnie takich ludzi jest wiecej, niz ty
    i eszcze dziesieciu innych.
    skoro mamy przewage popytu nad podaza pracy, to po co pracodawca ma
    tracic czas na ogladanie takich ogloszen jak twoje i dociekanie, co
    sie za tym kryje?
    latwiej mu dac ogloszenie do wyborczej i poczekac, az sami do niego
    przyjda.

    a moze nawet nie dac ogloszenia do prasy. moze w ogole nie miec
    dostepu do internetu.
    moze wwiesic oferte na drzwiach biura firmy.
    w koncu zawdowy kierowca nie musi miec dostepu do internetu i jeszcze
    sie na tym znac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net