PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Date: Tue, 3 Dec 2002 02:19:24 +0100

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asgv63$nb5$1@news.onet.pl...
    > Zgodnie z tym co pisałeś wcześniej, ten kontakt nawiązałeś po znajomości
    > :-), bo jak nie, to cholerka żałuję, że nie zdążyłem przyjąć zakładu.
    Poniekąd :) Znaczy nazwę firmy dostałem z inetu, z tej grupy, to właściciel
    tej firmy zadzwonił do mnie, a to że to zrobił to zawdzięczam układowi z
    dawnych lat.

    > Aha, żeby była jasność, zdefiniuj co oznacza "praca po znajomości".
    No więc to taka praca, która dostajesz, ponieważ ktoś wywarł presje na kogoś
    innego, aby to właśnie ciebie zatrudnić. To taka definicja na poczekaniu,
    nie jest dokładna, ale odzwierciedla mniej więcej istotę sprawy.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!