PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)

  • 41. Data: 2002-12-05 01:25:40
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > lepszych,
    > Nie! On jest zainteresowany i nikt go nie zmuszał, a jedynie poprosił o to
    > żeby się ze mną skontaktował. Rozumiesz?
    > Pozdrawiam

    Skoro jest zainteresowany, to gdybyś sam do niego dotarł, to też miałbyś
    szansę na pracę.
    Zdaje się, że mylisz pojęcia "znajomości" i "referencje".

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2002-12-05 01:34:31
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Skoro jest zainteresowany, to gdybyś sam do niego dotarł, to też miałbyś
    > szansę na pracę.
    > Zdaje się, że mylisz pojęcia "znajomości" i "referencje".
    Oj nie chce mi się dokładnie tłumaczyć.... Może jak wrócę ze Szczecina.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 43. Data: 2002-12-18 12:41:12
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - zakład.
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > zagraniczno-polskiej?
    > Bo moja wiedza jest zbyt niska aby ubiegać się o taką posadę. O
    > doświadczeniu nie wspomnę.

    Myślę, że nie doceniasz swoich możliwości. Zgodnie z zasadą Dilberta
    ludzie bez wiedzy i kwalifikacji awansują bezpośrednio do dyrekcji, z
    pominięciem szczebli pośrednich. Wystarczy tupet, gadki o synergii i
    paradygmatach oraz ukrycie faktu, że na czymś się znasz. Do podjęcia
    decyzji o budowie promu kosmicznego nie trzeba wiele wiedzy, w
    ostateczności wystarczy rzut monetą. Do jego budowy to zdecydowanie za
    mało. Uszy do góry. ;-)

    Powodzenia: Dogbert