PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student i ZUS

  • 1. Data: 2002-12-01 22:38:05
    Temat: Student i ZUS
    Od: Remigiusz Swic <r...@...pl>

    Witam,

    Mam takie male pytanie, na ktore nie moge znalezc odpowiedzi, a urzedy nie
    pracuja w weekend :-).
    Nosze sie z zamiarem zalozenia wlasnej firmy, ale przeraza mnie jedna rzecz
    - oplata na zus, czyli okolo 650 zl. Ale z tego co slyszalem podobno
    studenci placa jakies (kurde, znowu te przyblizenia :-)) 100 zl, z reszty
    sa zwolnieni. Czy to prawda, czy po 29 listopada sie cos zmienilo, jak to
    wyglada w praktyce? Namienie, ze jestem na studiach dziennych.

    Przepraszam za malo precyzyjne pytania, ale dopiero zaczalem drazyc ten
    temat, a podstawowa kwestia dla mnie w tej chwili jest wlasnie oplata na
    zus.

    Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

    --
    Pozdr,
    Remigiusz Swic

  • 2. Data: 2002-12-01 23:18:27
    Temat: Re: Student i ZUS
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Remigiusz Swic! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Przepraszam za malo precyzyjne pytania, ale dopiero zaczalem drazyc
    > ten temat, a podstawowa kwestia dla mnie w tej chwili jest wlasnie
    > oplata na zus.

    Witaj w klubie. Musze cie niestety zmartwic. Jezeli nie jestes gdzies
    zatrudnionu na etat, to mozesz pomarzyc o ominieciu ZUS'u. Ja kombinuje
    tak, ze wkrotce zakladam firme na ojca emeryta i w ogole ZUS'u placic nie
    bede. Ale tu trzeba uwazac zeby roznych limitow nie przekroczyc.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl