PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca we Wloszech

  • 1. Data: 2002-12-01 22:41:53
    Temat: praca we Wloszech
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    ktos moze ogladal w TVN Telewizjer o "pracy" we Wloszech
    konkretnie rzecz dotych Neapolu
    obraz nedzy i rozpaczy
    caly dworzec i jego okolice uslane polakami lezacych na ziemi , koczujacych
    tam tygodniami bez srodkow do zycia
    podejrzewam ze jak nie maja pieniedzy na powrot do kraju to tez nie maja
    pieniedzy na jedzenie wiec kradna albo wyjadaja ze smietnikow , raczej
    pewnie to drugie
    napewno tez zalatwiaja sie gdzie popadnie bo nie maja pieniedzy na toalete,
    zreszta na dworcach w warszawie to "normalne" wiec dlaczego tam mieliby
    zachowywac sie inaczej
    o umyciu sie tez nie moze byc mowy
    czy tak zachowuja sie ludzie cywilizowani?
    i to w XXI wieku??
    po tym co zobaczylem wstydze sie ze jestem polakiem

    Dante

  • 2. Data: 2002-12-01 23:20:18
    Temat: Re: praca we Wloszech
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Dante! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > czy tak zachowuja sie ludzie cywilizowani?
    > i to w XXI wieku??
    > po tym co zobaczylem wstydze sie ze jestem polakiem

    No co! Nasi w Europe ruszyli. Niech sie Italiany ucza!

    A tak serio, to rzeczywiscie to ponury widok.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-02 08:12:51
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Dec 2002 23:41:53 +0100, "Dante" <i...@g...pl> wrote:

    >ktos moze ogladal w TVN Telewizjer o "pracy" we Wloszech

    polaczek Polakowi wilkiem, ja mam nadzieje, ze sad nie zlituje sie na
    tymi kretynami (ale znajac Polskie sady - bedzie tak jak w stopce...)
    ech to co sie dzieje w tym kraju wola o pomste do czego/kogokolwiek,
    po prostu kleska ;((

    Tak zastanawialem sie, co by bylo, gdyby tych kilkunastu ludkow
    zebralo sie pobili tych naganiaczy, albo moze zglosili sie na policje
    - ciakaw jestem czy ci naganiacze sa tam legalnie...bosh co za ludzie,
    co za kraj.....
    --
    pozdrawiam
    rafi