PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna

  • 1. Data: 2002-12-01 21:26:36
    Temat: Praca zdalna
    Od: "rabbit" <r...@S...pl>

    Co sadzicie o pracy zdalnej?
    czy warto, jak ksztaltuje sie uczciwosc zleceniodawcow, zarobki?
    jak pracowaliscie/pracujecie zdalnie napiszcie jakie wrazenia..
    czy warto pracowac tylko 'wirtualnie'?

    rabbit

  • 2. Data: 2002-12-01 21:33:06
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "rabbit" <r...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o pracy zdalnej?
    > czy warto, jak ksztaltuje sie uczciwosc zleceniodawcow, zarobki?
    > jak pracowaliscie/pracujecie zdalnie napiszcie jakie wrazenia..
    > czy warto pracowac tylko 'wirtualnie'?
    Ty nie myl pojęć, praca zdalna, tzw. telepraca to normalna praca na umowę o
    dzieło, lub na czas określony/nieokreślony z ta oto mała różnicą, iż
    świadczysz swoja prace w miejscu zamieszkania. Mój przyjaciel pracuje w
    takim systemie i bardzo go sobie chwali. problem jednak w tym, iż bardzo
    mało pracodawców decyduje się na taka form zatrudniania.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 3. Data: 2002-12-01 22:56:24
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    > Co sadzicie o pracy zdalnej?
    > czy warto, jak ksztaltuje sie uczciwosc zleceniodawcow, zarobki?
    > jak pracowaliscie/pracujecie zdalnie napiszcie jakie wrazenia..
    > czy warto pracowac tylko 'wirtualnie'?

    moje Kochanie pracuje w ten sposob od jakis 2 lat (jest informatykiem).
    Wyglada na to ze jak to w zyciu- byli pracodawcy ktorym wyplate z zebow
    wydzierac trzeba bylo, byli tacy ktorzy bonusy rozne dorzucali.
    Zarobki albo na godziny albo od zlecenia (tzn za calosc) albo normalnie na
    miesiac stala pensja.
    Zwykle umowa zlecenie.
    Zasadniczy minus takiej pracy- budzisz sie rano i juz jestes w pracy :((
    niezaleznie od tego czy to sroda czy niedziela.
    Plus: teoretycznie mozesz robic kiedy chcesz a szefa umiejetnie sciemnic na
    okoliczosc "opalania sie" (w praktyce zrobienie sobie takich tylow powoduje
    ze ma sie problem z dotrzymaniem terminow).
    nie wiem czy warto robic tylko wirtualnie- jednak mozliwosc wyjscia z pracy
    o tej 15, 17 czy 19 i nie przejmowania sie "widzimisie" szefow az do dnia
    nastepnego to ogromny plus. Po za tym przy pracy zdalnej odpada cala otoczka
    ze tak powiem towarzyska ;)
    Z drugiej- taka praca umozliwia znalezienie zajecia nawet na terenach
    ogarnietych koszmarnym bezrobociem.

    Asiek

  • 4. Data: 2002-12-03 13:21:41
    Od: k...@p...onet.pl

    > Co sadzicie o pracy zdalnej?
    > czy warto, jak ksztaltuje sie uczciwosc zleceniodawcow, zarobki?
    > jak pracowaliscie/pracujecie zdalnie napiszcie jakie wrazenia..
    > czy warto pracowac tylko 'wirtualnie'?

    Wydaje mi sie, ze to zalezy od uczciwosci pracodawcy.
    Ja czekam na rozliczenie mojej pracy juz dobre pol roku i w zasadzie juz sie
    pogodzilem z tym, ze nic z tego nie bedzie (na szczescie bylo to dodatkowe -
    jednorazowe)

    michal

  • 5. Data: 2002-12-03 13:22:32
    Od: Fudark <f...@g...pl>

    On Sun, 1 Dec 2002 23:56:24 +0100, "Asia Kubiak" <a...@b...pl> wrote:

    >Zwykle umowa zlecenie.

    ja pracuje zdalnie juz od jakiegos czasu i na razie tylko na umowe o
    dzielo albo umowe zlecenie, pracodawcy sa raczej niechetni do stalych
    umow o prace, ale pewnie tez sie zdarzaja :)

    >Zasadniczy minus takiej pracy- budzisz sie rano i juz jestes w pracy :((
    >niezaleznie od tego czy to sroda czy niedziela.

    to zalezy jak sobie ulozysz, ja zawsze staram sie miec weekendy wolne,
    a specyfika pracy (mam scisle deadline'y kazdego dnia) powoduje ze
    przewaznie juz od 14 jestem wolny a nie musze nigdzie dojzdzac,
    szykowac sie do pracy, tloczyc w metrze i denerwowac w korkach... no i
    do pracy mam doslownie 'dwa kroki' :)

    Krzysiek