PracaGrupypl.praca.dyskusje › "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...

  • 31. Data: 2004-11-24 12:20:26
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncq6lvj.mpa.arturcz@blabluga.hell.pl...

    >--
    >Zyzio pojedzony i wyspany, w temp. 24 stopni Celsjusza, siakieś
    >500 m n.p.m. to jest jednostka Wredniości i wynosi 1 Wredny Zyzio.
    >(c) by Zyzio the Wredny, all right and lefts reserved

    lata całe nie widziałem tej sygnaturki ;)

    Piotr Żebrowski

  • 32. Data: 2004-11-24 13:14:29
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "cashan" <c...@c...net.pl> wrote in message
    > abnegatow.
    >
    > No ja tu moge sie tylko zaczerwienic :).

    rozczarowales mnie :(
    sadzilem, ze te bledy posadzone w Twoim poscie to byla ironia...

    marek

  • 33. Data: 2004-11-24 15:30:11
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-24, Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > lata całe nie widziałem tej sygnaturki ;)
    No, ja niedawno widziałem Zyzia. Pierwszy raz po latach ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Świat jest mały i gęsto zcrosslinkowany (c) by Anetek.
    --
    każde takie zgłoszenie [o bombie] sprawdzić musi nasz specjalista,
    powiedzmy pies

  • 34. Data: 2004-11-24 20:13:22
    Temat: Re:
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    cashan <c...@c...net.pl> napisał(a):

    > [...]
    > Wtedy droga wolna.

    moge sie tylko zgodzic z tym postem w calosci

    mhl999

  • 35. Data: 2004-11-24 20:33:17
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    >To slownik ortograficzny oraz wyrazow obcych jest lekarstwem na wasze
    >bezsenne noce frustratow i przespane lekcje j. polskiego abnegatow.

    Tobie też przydałby się słownik - mógłbyś sprawdzić, co oznacza słowo
    abnegat ;-P
    No chyba, że miałeś okazję oglądać swoich dyskutantów i faktycznie wyglądają
    na abnegatów ;-)

    Pozdr.
    Acid

  • 36. Data: 2004-11-24 21:49:07
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl>

    Menadzer w dodatku TOP szuka pracy na Targach pracy (nie ujmując targom pracy -
    sam w ten sposób znalazłem świetną prace) ???
    Cos tutaj niegra. No chyba ze byles przez te 9 lat menadzerem (w dodatku TOP
    !!!) w firmach typu "serdelek & serdelek - wyrób wędlin"

    btw. ciekawe jak to jest być naprzykład top inzynierem, albo dumniej: top
    magistrem inzynierem :D. A top hip hop inzynier to juz pewnie totalny kosmos :D.

    > Misiu - nie muszę się tu wyflaczać przed tobą - tak dla informacji - studia
    wyższę + podyplomowe(najlepsze w Polsce z Zarządania) - 9 lat doświadczenia na
    stanowiskach top menedzerskich + dwa języki biegle.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 37. Data: 2004-11-24 21:51:25
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Acid" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > abnegat ;-P
    > No chyba, że miałeś okazję oglądać swoich dyskutantów i faktycznie wyglądają

    Nie wiem z jakich korzystasz slownikow, ale z tego co pamietam wyglad nie wyczerpuje
    wszystkich znamion abnegacji. To tylko JEDNA z cech , dzieki ktorej mozemy uzyc tego
    terminu ale nie JEDYNA. Ciag tekstowy tego watku w przypadku niektorych piszacych
    swiadczy o tym dobitnie.
    Moze czas Panie Kwas zaktualizowac swoje przeterminowane pewueny :)

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."

  • 38. Data: 2004-11-24 23:15:28
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:co0c5e$2kp$1@opal.icpnet.pl...

    > Chyba Olog-hai, bo umie pisać (jeśli koledzy są tolkienistami ;))

    To byla podobno calkiem udana krzyzowka genetyczna orcohomusa :).
    Ale tutaj mamy do czynienia raczej faktycznie ze zwyklym trollem i to jaskiniowym, bo
    sieje nieprzytomnie i na oslep ile wlezie.
    Poczekamy az skamienieje :)

  • 39. Data: 2004-11-25 07:23:25
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    kll <x...@v...pl> napisał(a):

    > Sluchaj Koles [...]
    jednym slowem - gbur

    twoje doswiadczenie i papierki sa tyle warte ile soba reprezentujesz
    czyli niewiele
    ktos zaproponowal ci prace a ty go jeszcze zjeba...

    a jesli sie wybrales na targi pracy po raz pierwszy to pewnie wczesniej
    jesli o nich slyszales badz widziales to pewnie za sprawa mediow,
    a jak wiadomo uatrakcyjnic mozna kazdy towar.
    swoja droga dziwie ci sie, bo z takimi "papierami" to powinienes isc
    do "lowcow glow" i tam czegos szukac a nie na targach pracy, na ktorych
    w/w agencje sa nastawione na masowke

    na koniec dodam, ze jesli nie potrafisz okreslic swoich oczekiwan
    finansowych a zaslaniasz sie papierkami i doswiadczniem to zacznij
    na dzien dobry prace od placy minimalnej moze wtedy nauczysz sie nad soba
    panowac

    naucz sie tez tworzyc i wytwarzac a nie generowac kolejne tabelki

    pozdrawiam
    mhl999

  • 40. Data: 2004-11-25 19:34:49
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 15:50:42 +0100
    Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> naskrobał(a):

    > (..)
    >
    > Eee, jednak troll :)

    coz, moj znajomy takze byl na tych targach
    (jezeli mowa o targach pracy dla informatykow czy jakos tak..)
    i takze stwierdzil ze porazka i strata czasu
    A jest dobry w tym co robi, to pewne

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq