PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatkowe dni wolne

  • 1. Data: 2004-11-23 12:25:21
    Temat: dodatkowe dni wolne
    Od: fenris <f...@t...pl>

    Witam,

    gdzies mi sie obilo o uszy ze przysluguja dodatkowe 3 dni wolne od pracy w
    przypadku choroby, bez zwolnienia lekarskiego - nawet jak mam wykorzystany
    urlop). dnie te moge wybrac sobie dowolnie. podobno to jakas nowelizacja
    w kodeksie pracy....

    czy to prawda? szukalem w googlach ale bez rezultatu...

    pozdrawiam
    --
    fenris

  • 2. Data: 2004-11-23 12:47:48
    Temat: Re: dodatkowe dni wolne
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 13:25:21 +0100, fenris <f...@t...pl> napisał:

> [...]
    > w kodeksie pracy....
    >
    > czy to prawda? szukalem w googlach ale bez rezultatu...

    http://www.google.com/search?q=urlop+na+%C5%BC%C4%85
    danie&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##