PracaGrupypl.praca.dyskusje › [gdzie] Testy kompetencyjne

  • 1. Data: 2004-11-23 13:19:53
    Temat: [gdzie] Testy kompetencyjne
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    Witam,
    Wiem, iz temat byl juz walkowany kilkakrotnie
    i zdaje sobie sprawe z tego, ze kazda firma ma inny zestaw
    takich pytan, ale chcialabym zapytac gdzie moge takowe
    testy obejrzec?
    Googlalam, ale niewiele znalazlam..
    Czy ktos zapamietal linki do takich stron www?
    Zalezy mi szczegolnie na testach typowo menadzerskich.

    Z gory dziekuje,
    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 2. Data: 2004-11-23 14:38:36
    Temat: Re: [gdzie] Testy kompetencyjne
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "AKS" <o...@b...zag.pl> wypłynęło z pasją:
> [...]
    > i zdaje sobie sprawe z tego, ze kazda firma ma inny zestaw
    > takich pytan, ale chcialabym zapytac gdzie moge takowe

    Niech ja pierzem porosnę, jeśli ktoś prezentuje takie testy poza sesją...

    Pozdro
    Coinneach

  • 3. Data: 2004-11-23 15:05:08
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    Coinneach Odhar news:cnvi0k$ina$1@opal.icpnet.pl napisał (-a):

    > Niech ja pierzem porosnę, jeśli ktoś prezentuje takie testy poza sesją...
    > Pozdro
    > Coinneach

    Ano prawda ;)
    Wiem, ale moze jakies przyklady... ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 4. Data: 2004-11-23 15:18:57
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-23, AKS <o...@b...zag.pl> wrote:
    > Ano prawda ;)
    > Wiem, ale moze jakies przyklady... ;-)
    Pytanie 3: Ulubiona forma spędzania wakacji?
    Pytanie 15: Czy często się denerujesz?
    Pytanie 20: Twój ulubiony kolor?
    Pytanie 94: Jakiego koloru meble lub ściany chcesz mieć w swoim gabinecie?
    Pytanie 112: Jak najbardziej lubisz odpoczywać?
    Pytanie 215: Czy łatwo Cię wyprowadzić z równowagi?

    No, coś w tym rodzaju :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Nie wywołuj przerwań z BIOSu
    /z pamiętnika administratora/

  • 5. Data: 2004-11-24 09:25:16
    Od: wigwam <h...@h...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 14:19:53 +0100, AKS napisał(a):

    > Wiem, iz temat byl juz walkowany kilkakrotnie
    > i zdaje sobie sprawe z tego, ze kazda firma ma inny zestaw
    > takich pytan, ale chcialabym zapytac gdzie moge takowe
    > testy obejrzec?

    Może coś Cię zainteresuje:
    http://www.hrc.pl/

    --