PracaGrupypl.praca.dyskusje › "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...

  • 1. Data: 2004-11-23 13:51:48
    Temat: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "kll" <x...@v...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów był dzisiaj na "targach" w PKiN ?
    Jeżeli ktos się wybiera to niech tam nie idzie.
    "Trzy" stoiska na krzyż.... JObpilot., hrk etc. - jedyne ich zajęcie to rozdawanie
    ulotek o tym że mają wspaniałe serwisy......
    Porażka.
    Byłem na takiej imprezie pierwszy i ostatni raz......
    Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

  • 2. Data: 2004-11-23 14:06:48
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    >Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

    >Byłem na takiej imprezie pierwszy i ostatni raz......
    >Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

    Niesamowite!
    To moze napisz co umiesz przyjacielu ?

    Znasz sie moze na projektowaniu masztów i słupów energetycznych i masz
    odpowiednie uprawnienia?

    A moze znasz sie na grafice, dtp i zagadnieniach zwiazanych z przygotowaniem
    do druku i masz wykształcenie plastyczne?

    Moze wreszcie znasz biegle 2 obce jezyki i zagadnienia handlu zagranicznego
    i masz wyksztalcenie co najmniej srednie ekonomiczne?

    Albo choc poslugujesz sie biegle Freehandem, Directorem, Flashem, masz
    otrzaskanie z projektowaniem WWW (portfolio), oraz masz wyksztalcenie co
    najmniej srednie techniczne ?

    Jesli na ktorekolwiek w w/w odpowiedziales tak, i tak gorąco poszukujesz
    pracy ze przeprowadzisz sie dla niej doTrojmiasta to prawdopodobnie mam dla
    Ciebie prace. A jesli nie to przestan marudzic tylko zacznij sie uczyc .
    Chyba ze satysfakcjonuje Cie segregacja smieci na angielskim wysypisku.

    Wtedy droga wolna.

    cashan

  • 3. Data: 2004-11-23 14:21:22
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    >Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

    No jak masz takie nastawienie to rzeczywiście tylko to pozostaje ...

    L.

  • 4. Data: 2004-11-23 14:26:13
    Od: "kll" <x...@v...pl>

    Słuchaj Koleś.
    Nie wiem skąd w tobie tyle poetyki. - reprezentujesz jakieś stoisko proponujące pracę
    dla ślusarzy w PKiN?

    Misiu - nie muszę się tu wyflaczać przed tobą - tak dla informacji - studia wyższę +
    podyplomowe(najlepsze w Polsce z Zarządania) - 9 lat doświadczenia na stanowiskach
    top menedzerskich + dwa języki biegle.
    Jestem pierwszy raz przed zmianą pracy - rozglądam się od 7 miesięcy.
    I co ? - Mam przyjeżdzać ? Nie wiem czy Ciebie stać na mnie ?
    Jeśli jesteś właścicielem śmietniska - to zapomnij - mogę ewentualnie wysłać ci
    trochę śmieci do segregacji. Będziesz miał wtedy większą płynność finansową i
    zmniejszysz może bezrobocie na swoim terenie.

  • 5. Data: 2004-11-23 14:31:31
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "cashan" <c...@c...net.pl> wrote in message

    > Moze wreszcie znasz biegle 2 obce jezyki i zagadnienia handlu
    zagranicznego
    > i masz wyksztalcenie co najmniej srednie ekonomiczne?

    mysle (myle sie?) ze z powyzszymi kwalifikacjami jednak zarobilby (duzo?)
    wiecej na tzw "zachodzie". (wyda tez wiecej, fakt, ;)

    marek

  • 6. Data: 2004-11-23 14:50:42
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cnvhe3$jq4$1@nemesis.news.tpi.pl>, kll wrote:
    > Słuchaj Koleś.
    (..)

    Eee, jednak troll :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 7. Data: 2004-11-23 15:04:17
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-23, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > Eee, jednak troll :)
    Ale za to jaki wykształcony :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    > Have you got the sources to one handy? :o)
    Well, you start with cutting down a tree... ;-)

  • 8. Data: 2004-11-23 15:25:36
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <s...@b...hell.pl>, Artur R. Czechowski wrote:
    > Ale za to jaki wykształcony :)

    I jaki obyty :)
    Daniel

  • 9. Data: 2004-11-23 15:32:04
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-23, Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:
    > I jaki obyty :)
    I jaki doświadczony :) Chyba poproszę o zdjęcie z autografem i powieszę
    sobie w ramkach nad łóżkiem :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Zyzio pojedzony i wyspany, w temp. 24 stopni Celsjusza, siakieś
    500 m n.p.m. to jest jednostka Wredniości i wynosi 1 Wredny Zyzio.

  • 10. Data: 2004-11-23 15:37:47
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    >studia wyższę + podyplomowe(najlepsze w Polsce z Zarządania) -
    >9 lat doświadczenia na stanowiskach top menedzerskich + dwa języki biegle.

    Przyjacielu. Jesli masz takie kwalifikacje jak piszesz, nie mozesz znaleść
    pracy i do tego szukasz jej w takim miejscu to znaczy ze:
    - albo Ci sie tylko wydaje że je masz.
    - albo sa to pseudokwalifikacje

    >najlepsze w Polsce z Zarządania

    Doskonaly wzorzec.
    Nie wiem misiu czy wiesz ze natworzylo sie jak zajacow specow od zarzadzania
    ( i marketingu).
    A tu za bardzo ani handlowac nie ma czym ani czym zarzadzac, bo zabraklo
    inzynierów i mechaników i - prze de wszytskim
    pomysłów. Uzca was przesuwac krzywe po virtualnych wykresach a nie ucza
    myslenia.

    A jak sie trafi potrezba by jednak pozarzadzac i pochandlowac to okazuje sie
    "wysioko wykwalifikowana kadra" menadzerska
    pojecia nie ma czym handluje ani co produkuje i jak sie ma to do reszty
    rynku.

    >I co ? - Mam przyjeżdzać ? Nie wiem czy Ciebie stać na mnie ?

    Obawiam sie ze nie mial bys po co. Z takim podejsciem do pracy to by Cie
    moja dyrekcja ze schodow osobiscie spuscila.
    I kazala nam podzwonic po okolicy zeby Cie ochrona przez drzwi do firm nie
    wpuszcala bo kontakt z Toba szkodzi zdrowiu.

    >Jeśli jesteś właścicielem śmietniska - to zapomnij - mogę ewentualnie
    wysłać
    >ci trochę śmieci do segregacji.

    Zmartwie Cie - nie jestem. Za to Wielu moich znajomych zamiast przylozyc sie
    tutaj i "przebić sie" woli po kilku latach studiów zmywac gary w UK
    lub grzebac tam w smieciach. I bardzo mi to przeszkadza. Bo wyksztalcili si
    ez podatków moich i moich rodiców.

    >Będziesz miał wtedy większą płynność finansową
    >i zmniejszysz może bezrobocie na swoim terenie.

    Nie widze zwiazku.

    Na zakonczenie - zebys tak nie szalal z swoim wyksztalceniem.
    Jestem projektantem po PG z 7 letnim stazem pracy. Zrezygnowalem z
    stanowiska projekt menadzera
    przy projektach zwiazanych z UE na rzecz pozostania na stanowisku
    projektowym.
    Wole tworzyc niz przekladac papierki.

    Ale obawiam się ze tego nie zrozumiesz w swoim wyscigu szczurów.

    cashan