PracaGrupypl.praca.dyskusje › PKD - pytania

  • 1. Data: 2004-11-23 12:41:33
    Temat: PKD - pytania
    Od: maz <m...@o...pl>

    Czy wpisanie większej ilośći branży z PKD niesie ze sobą jakieś
    konsekwencje przy zgłaszaniu DG? Nawet jeśli przykładowo nie od razu
    bedzie się z jakiejś dziedziny korzystać? Chodzi o to by później nie
    mieć związanych rąk i nie móc wykonać jakiejś czynności nieokreślonej w
    opisie DG (a jak wiadomo zmiana kosztuje 50PLN).

  • 2. Data: 2004-11-23 19:26:45
    Temat: Re: PKD - pytania
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 23 lis 2004 w liście [news:cnvb5t$v24$1@213.17.149.125] maz
    [m...@o...pl] napisał(a):

> [...]
    > później nie mieć związanych rąk i nie móc wykonać jakiejś
    > czynności nieokreślonej w opisie DG (a jak wiadomo zmiana kosztuje

    Nie. Wpisuj co się da. Tylko jeżeli wpiszesz że będziesz prowadził
    działalność objętą licencjami, zezwoleniami, itp. (np. produkcja paliwa
    do rakiet balistycznych - serio taki punkt znalazłem ;), to oczywiście
    musisz mieć te papierki przy prowadzeniu takiej działalności. Ale nie
    przy otwieraniu jej. Jeżeli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/