PracaGrupypl.praca.dyskusje › Finansowe przyczyny bezrobocia

  • 31. Data: 2004-03-09 13:55:09
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    news:c2kcg0$k10$1@korweta.task.gda.pl...

    > Prosze podac z czym sie nie zgadzasz z wymienionych finansowych przyczyn
    > bezrobocia.
    >
    > Takie twoje opinie bez uzasadnienia sa tylko twoimi opiniami.

    następny ekspert.......... :)

  • 32. Data: 2004-03-09 16:31:07
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia, Co to jest WZBG
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Prosze bardzo.
    > Na samym koncu model opisujacy obecnei istniejaca gospodarke.
    >

    > -----
    > Krotka charakterystyka systemu WZBG:

    [ciach]

    Blad masz na samym poczatku - jak chcesz belkotac to nie w Internecie, a
    najlepiej na jakiejs rolniczej blokadzie, znacznie skuteczniej dojdziesz do
    wynikow (paru gosci trafilo do sejmu).

  • 33. Data: 2004-03-09 16:40:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 9 Mar 2004 13:18:14 +0100, <k...@p...onet.pl>
    zakodował:
    >Prosze podac z czym sie nie zgadzasz z wymienionych finansowych przyczyn
    >bezrobocia.
    >
    >Takie twoje opinie bez uzasadnienia sa tylko twoimi opiniami.

    Przecież napisałem i podałem linka.
    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, czy demencję starczą i nie
    pamiętasz już, jak mi odpisywałeś??
    W demencja pewna - bo piszesz znowu to samo. A czytanie ze
    zrozumieniem też jest ponad Twoje siły.

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=bpdgul%24deq%241%40korweta.task.gda.
    pl&rnum=1&prev=/groups%3Fnum%3D25%26hl%3Dpl%26ie%3DU
    TF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3Dklus144%2Bkaizen%26sa%3DN%26
    tab%3Dwg

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 34. Data: 2004-03-09 20:27:12
    Temat: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > 2a. Zatrudniajacy nie ma pieniedzy, bo nie bierze kredytow, nie pozycza,
    // ciach //
    > - zbyt mala wartosc zaciaganych kredytow lub ich nie branie,
    > - wystepowanie narzutu na jednostkowe calkowite koszty.

    mistrzu, chcę zarabiać (nawet za siedzenie w domu i nic nie robienie) ok 20
    tys zł. miesięcznie. Weź kredyt i mnie zatrudnij. Będę w pełni lojalny i
    nigdy nie usłyszysz z mojej strony złego słowa. Każdy pieniądz, który
    dostane od ciebie na wydatki dla firmy wydam do ostatniego grosza. A ty mi
    za to zapłacisz dodatkowo premię w wysokości 20% wydanej kwoty. może być
    rozliczane kwartalnie, niech stracę.
    Bierz kredytów ile się da. a kupię dla twojej firmy co tylko będziesz
    chciał. Jaguary, Intele, Microsofty, Najlepszą na świecie wodę do podlewania
    sztucznych kwiatków w twoim gabinecie.

    BTW, ile razy można z tobą polemizować? trol, trol i jeszcze raz trol. Nie
    dalej jak może z rok temu stwierdziłem, że jesteś pilnym studentem i chcesz
    się po prostu wykazać.
    Ale teraz sprowadzę cię na ziemię - niestety nie odrobiłeś lekcji. Myśl
    ekonomiczna nie skończyła i jeszcze wcześniej nie rozpoczęła się na Marksie.
    Kapitalizm, skoro lubisz wymianę barterową, w pełni był zauważalny np. w
    podboju Ameryki czy Afryki. Ja ci dam coś wartego grosze (np flaszkę
    wódeczki), a ty mi miliony w tych świecących paciorkach. Widzisz w tym dobry
    przelicznik? nikt ci się nie dostosuje do odgórnie narzuconej wartości "jak
    dobro dwa razy rzadsze, to musi być dwa razy droższe". Oczywiście częściowo,
    ale tylko częściowo masz rację, Cenę musi ustalać rynek a nie zalecenie
    kogoś tam. Skoro chcę zapłacić za towar więcej niż przewiduje przelicznik,
    to kto mi zabroni? albo jeśli chcę coś sprzedać po kosztach albo i poniżej
    ich, to kto mi zabroni?
    Bo w tym wymiarze, jak podajesz "cen reglamentowanych" to w pełni
    utożsamiasz się z gospodarką w której przelicznik to jedno, a czarny rynek
    kwitnie

    pozdrawiam (choć nie sądzę żebyś zrozumiał i tym razem nie dam się wciągać w
    bzdurne dysputy)
    gromax

  • 35. Data: 2004-03-09 21:49:28
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > // ciach //
    > pozdrawiam (choć nie sądzę żebyś zrozumiał i tym razem nie dam się wciągać
    > bzdurne dysputy)
    > gromax

    Bo przeciez wszelkie dysputy nie maja sensu. czlowiek ma najwyzej 15 lat.
    Nie kuma podstawowych elementow zycia (np. ze jest dynamiczne i
    nieprzewidywalne) i nie zauwaza, ze jego propozycja jest nie do ogarniecia
    przez zadne oprogramowanie (taki ZUS to przy jego rozwiazaniu to pikus). Za
    sukces mozna mu policzyc liczbe postow probujacych z nim polemizowac.

  • 36. Data: 2004-03-10 10:15:55
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Tue, 9 Mar 2004 21:27:12 +0100, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "gromax" <g...@g...pl> w wiadomosci
    <c2l9i6$elv$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

> [...]
    >za to zapłacisz dodatkowo premię w wysokości 20% wydanej kwoty. może być

    Oj klus tak nisko nie upadnie :-) Juz kiedys sie go pytalem (dawno temu,
    jak nie byl w kf) czy jest moze pracodawca. Odpowiedzial, ze nie bo nie
    bedzie wyzyskiwal pracownikow. Tak wiec rozmawiacie z teoretykiem :-) IMO,
    szkoda czasu.

    Przemek

  • 37. Data: 2004-03-10 13:55:21
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:c2krhl$g58$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Blad masz na samym poczatku - jak chcesz belkotac to nie w Internecie, a
    > najlepiej na jakiejs rolniczej blokadzie, znacznie skuteczniej dojdziesz

    Jaki blad?

    Klus

  • 38. Data: 2004-03-10 14:42:23
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

> [...]
    > zaplacisz
    > pracownikom po 1000 zl, gdzie jednostkowy calkowity koszt bedzie wynosil
    500
    > zl.
    > To przy pozniejszym ustaleni jednostkowej ceny sprzedazy na 1000 zl.
    > Masz wartosc oferty sprzedazy na 4000 zl.
    > Pracownicy maja razem 2000 zl.
    > Pracownicy kupia po jednej sztuce.
    > 2 szt sie nie sprzedaly.
    > Firma redukuje produkcje z 4 szt. do 2 szt.
    > Firma zwalnia jednego pracownika, gdyz do produkcji 2 szt nie potrzeba

    dobre. firma produkuje żeby sprzedać własnemu pracownikowi, a jak ten juz
    kupi to go zwolni. super idea,
    A właściwie nie tyle sprzedać, co dać w ramach wypłaty wyprodukowane
    produkty. Super.. Po prostu nic dodać, nic ująć. bomba.
    Weź kalkulator do ręki i sie zastanów, na ile taka produkcja byłaby
    opłacalna.

    gromax

  • 39. Data: 2004-03-11 19:07:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > do
    >
    > Jaki blad?

    ZASADNICZY.........! :)

  • 40. Data: 2004-03-12 00:31:43
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał
    > w wiadomości news:c2ia0o$oet$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie jestem na takim etacie jak mowisz.
    > Nie mam nic wspolnego z rzadem.
    > Wrecz jestem za likwidacja Sejmu, Senatu i stanowiska Prezydenta z
    > jego kancelaria.

    Czyli likwidowac tzw Panstwo. No no :-)

    > Moja alternatywa to WZBG.
    > Wysoce zorganizowana barterowa gospodarka.

    O ja pierdole. Ale ty koles masz nasrane :-) To co, pieniadze juz nie beda
    potrzebne. Super.