PracaGrupypl.praca.dyskusje › [INFO] SERWIS

  • 1. Data: 2004-03-06 11:36:41
    Temat: [INFO] SERWIS
    Od: "Adam Dyczkowski" <d...@x...wp.pl>

    Witam,

    zapraszam na nowo powstały serwis pośrednictwa pracy.
    http://posredniak.friko.pl
    zaznaczam ze jest to dopiero wersja testowa
    Prosze o wszelkiego rodzaju komentarze.

    Pozd.
    Adam

  • 2. Data: 2004-03-07 06:47:34
    Temat: Re: [INFO] SERWIS
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > zapraszam na nowo powstały serwis pośrednictwa pracy.
    > http://posredniak.friko.pl
    > zaznaczam ze jest to dopiero wersja testowa

    Zmien ja szybko bo nie ruszysz z tym interesem nigdy.

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-03-07 11:03:13
    Od: "Adam Dyczkowski" <d...@x...wp.pl>

    > Zmien ja szybko bo nie ruszysz z tym interesem nigdy.

    Zmienilem poprzedni design teraz wyglada o wiele lepiej

    Adam

  • 4. Data: 2004-03-07 11:16:06
    Od: Perrin <p...@p...pl>

  • 5. Data: 2004-03-07 12:26:00
    Od: "Adam Dyczkowski" <d...@x...wp.pl>

    > A nie zpomniales o tych co nie uzywaja przegladarek obslugujacych ramki ?
    > Perrin

    Wiekszosc osob ma przegladarki ktore obsluguja ramki, a te sprawiaja ze
    strona
    o wiele szybciej sie laduje, ale jak bedzie potrzeba to zmienie ramki na
    tabele.

    Adam

  • 6. Data: 2004-03-07 13:17:50
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Zmienilem poprzedni design teraz wyglada o wiele lepiej
    >
    > Adam

    aaa, to to juz jest ten zmieniony. na 1400x1050 wyglada okropnie.
    Nie chcialbym zbyt duzej wagi przygladac do wygladu, ale to wlasnie on w
    polaczeniu do "profesjonalnego" hostingu strony sprawia ze mnie odrzuca. W
    kazdym razie zycze powodzenia, i mam nadzieje ze nie dostrzezesz tutaj nic
    osobistego. Mowie co mysle.

    F.M.T

  • 7. Data: 2004-03-07 16:01:51
    Od: "Adam Dyczkowski" <d...@x...wp.pl>

> [...]
    > kazdym razie zycze powodzenia, i mam nadzieje ze nie dostrzezesz tutaj nic

    A ja dziekuje za komentarz napewno to poprawie

    Adam