PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + LM w DOC czy PDF?

  • 1. Data: 2004-04-16 06:47:32
    Temat: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Witam!

    Wysylacie CV+LM w DOCu czy w PDFie? Zrobilem sobie CV w pdfie, LM chyba
    tez konwertne do pdfa (3 sekundy) i zastanawiam sie jak to jest u firm
    z odczytaniem PDFa. Teoretycznie utrudniam sprawe sobie bo jesli ktos
    nie bedzie mial acrobat readera to pewnikiem moje CV wrzuci do
    /dev/null/

    z drugiej strony CV w wordzie wyglada makabrycznie, w pdfie jest ladne
    schludne, piekne i czyste ;-) do tej pory myslalem, ze acrobat readera
    maja wszyscy, tyle dokumentow w pdfie jest w necie, chocby na stronach
    rzadowych, ale ostatnio trafily mi sie dwie osoby (akurat to nie bylo
    zwiazane z CV tylko z materialami studenckimi) ktore nie potrafily
    sobie otworzyc takich dokumentow (analfabetyzm komputerowy sie szerzy).

    dzieki, pozdrawiam

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 2. Data: 2004-04-16 12:38:34
    Temat: Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    W doc.
    Życiorysy najchętniej jednak przyjmuje się w plikach tekstowych.

    --

    Pozdrawia KingAM

    "Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

  • 3. Data: 2004-04-16 13:00:22
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > z odczytaniem PDFa. Teoretycznie utrudniam sprawe sobie bo jesli ktos
    > nie bedzie mial acrobat readera to pewnikiem moje CV wrzuci do

    Ja kiedys wyslalem spakowane zipem. Po paru dniach przyszla odpowiedz od
    jakiejs babki, ze nie moze tego pliku otworzyc w Wordzie i zebym jej
    przyslal z rozszerzeniem .doc

    Dwa dni sie smialem, pozniej nastepne dwa dni myslalem, ze specjalnie
    robila ze mnie glupka, a potem juz przyjalem ze sama jest glupiem.

  • 4. Data: 2004-04-16 16:23:42
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    Fri, 16 Apr 2004 14:38:34 +0200, na pl.praca.dyskusje, Kinga 'Słowotok'
    Macyszyn napisał(a):

    > W doc.
    > Życiorysy najchętniej jednak przyjmuje się w plikach tekstowych.

    ZCW .doc nie jest plikiem tekstowym tylko binarnym. Wysłanie CV czy LM w
    pliku tekstowym (.txt ewentualnie .rtf) raczej nie wygląda zbyt pieknie
    :)

    Pozdrawiam
    Conchis

  • 5. Data: 2004-04-16 18:42:15
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

> [...]
    >
    > Dwa dni sie smialem, pozniej nastepne dwa dni myslalem, ze specjalnie
    > robila ze mnie glupka, a potem juz przyjalem ze sama jest glupiem.

    A ja miałam to samo, wysłałam podanie i życiorys spakowane zipem i pani
    zadzwoniła do mnie i poprosiła mnie abym wysłała dokumenty, jak to określiła
    "z worda" bo oni nie mają programu zip, już miałam na końcu języka aby się
    spytać czy ma program doc, ale niech ma, wysłałam jak chciała, swoją drogą
    jak ona znalazła pracę z taką wiedzą?

  • 6. Data: 2004-04-17 11:23:59
    Od: "KRIS" <d...@g...pl>

> [...]
    > spytać czy ma program doc, ale niech ma, wysłałam jak chciała, swoją drogą

    Jeśli nie pracowała jako informatyk to nie widzę przeszkód. Co ją obchodzą
    zip'y i pdf'y. Ona nie zajmuje się instalacją programów. Ma inne obowiązki.
    Jeśli komuś zbyt trudno stworzonego worda nie konwertować do pdf'a, ani też
    nie pakować zip'em to jego problem.

  • 7. Data: 2004-04-22 09:27:32
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Czytam te wasze madrosci i "oczom nie wierze" !!

    Zasada 1.
    Jezeli chcesz zeby 'Pani Zosia' wydrukowala prezesowi twoje CV z LM to zrob
    wszystko tak jakby 'pani Zosia' nigdy w zyciu nie miala komputera przed
    oczami. To gwarantuje, że przynajmniej w stercie 100 - 150 podan bedzie to
    jedno twoje.
    Zasada 2.
    Nietosowac zasady 1 w przypadkach gdy w ogloszeniu podano format zalaczonych
    plikow.
    Zasada 3.
    'Pani Zosia' ma o wiele pilniejsze rzeczy na glowie niz poszerzanie wiedzy z
    zakresu dostepnego oprogramowania. Mozesz byc pewny, ze nie bedzie zawracala
    sobie glowy zipem, pdf czy innym gownem bo wazniejsze sa: nowe wiosenne
    sukienki, nowa kolekcja butow, kawa ze smietanka dla szefa, obrane
    pomarancze dla wiceprezesa itd itp.
    Zasada 4.
    Zastanow sie czy nie jestes 'za madry' do pracy w firmie ktora nie wie co
    zrobic z plikiem zip, pdf i innymi. Moze sie okazac, ze to stara, skostniala
    firma. Czy warto tam isc i pracowac??

    BTW
    prosze mi podac adres strony z mozliwoscia sciagniecia programu w wersji
    free ktory umozliwia tworzenie pdf-ow.

  • 8. Data: 2004-04-22 09:34:01
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    > BTW
    > prosze mi podac adres strony z mozliwoscia sciagniecia programu w wersji
    > free ktory umozliwia tworzenie pdf-ow.

    juz sobie znalazlem...

  • 9. Data: 2004-04-22 09:45:04
    Od: "GrzeS" <w...@f...hu>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl> napisał w wiadomości
    > prosze mi podac adres strony z mozliwoscia sciagniecia programu w wersji
    > free ktory umozliwia tworzenie pdf-ow.

    http://dobreprogramy.com/index.php?dz=8&a=17

    Pozdrawiam

    GrzeS

  • 10. Data: 2004-04-22 10:07:34
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > BTW
    > prosze mi podac adres strony z mozliwoscia sciagniecia programu w
    > wersji free ktory umozliwia tworzenie pdf-ow.

    OpenOffice bezpośrednio eksportuje

    http://www.openoffice.pl