PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + LM w DOC czy PDF? › Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    From: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    Date: Fri, 16 Apr 2004 20:42:15 +0200

    > Ja kiedys wyslalem spakowane zipem. Po paru dniach przyszla odpowiedz od
    > jakiejs babki, ze nie moze tego pliku otworzyc w Wordzie i zebym jej
    > przyslal z rozszerzeniem .doc
    >
    > Dwa dni sie smialem, pozniej nastepne dwa dni myslalem, ze specjalnie
    > robila ze mnie glupka, a potem juz przyjalem ze sama jest glupiem.

    A ja miałam to samo, wysłałam podanie i życiorys spakowane zipem i pani
    zadzwoniła do mnie i poprosiła mnie abym wysłała dokumenty, jak to określiła
    "z worda" bo oni nie mają programu zip, już miałam na końcu języka aby się
    spytać czy ma program doc, ale niech ma, wysłałam jak chciała, swoją drogą
    jak ona znalazła pracę z taką wiedzą?