PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy

  • 1. Data: 2004-04-16 06:36:11
    Temat: szukanie pracy
    Od: "figo" <f...@i...pl>

    witam wszystkich:)) chcialem poruszyc temat pracy w mniejszych miastach, ja
    mieszkam w bartoszycach, niestety w naszym mieście jest bardzo duże bezrobocie:
    ( ja myśle że trzeba będzie stąd jak najszybciej wyjechac i zacząć nowe życie
    w nowym, większym mieście, to jedyne dobre rozwiązanie jakie widze, być może
    nastąpi w naszym mieście zmiana i ta sytuacja sie zmieni... miejmy nadzieje:))
    co o tym myslicie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-16 07:09:08
    Temat: Re: szukanie pracy
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "figo" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może
    > nastąpi w naszym mieście zmiana i ta sytuacja sie zmieni... miejmy

    Szukałam pracy w większym mieście przez cały ostatni rok trwania studiów,
    niestety ze skutkiem mało pozytywnym. Pracę znalazłam dopiero w
    październiku, jednak po przepracowaniu trzech miesięcy szybko stamtąd
    uciekłam.. właśnie do mniejszego miasta. Złożyło się tak szczęśliwie, że
    kończąc jedną pracę w grudniu, od stycznia zaczęłam nową. Z własnego (małego
    co prawda) doświadczenia wiem, że w niektórych mniejszch miastach rynek
    pracy nie jest jeszcze nasycony. Nie jest to oczywiście regułą. Jednakże
    wiekszość uczelni jest w dużych miastach, a co za tym idzie, co roku rzesze
    bezrobotnych zasila nowa grupa absolwentów. Konkurencja jest duża, zarobki
    bardzo skromne. Wielu moich znajomych z roku do dzisiaj nie może znaleźć
    pracy, część wyjechała do Warszawy i pracuje, inni znaleźli pracę w
    mniejszych miastach.

    Pozdrawiam,

    Magda

  • 3. Data: 2004-04-16 10:45:15
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    może
    > nastąpi w naszym mieście zmiana i ta sytuacja sie zmieni... miejmy

    To bardzo zalezy od tego, jakie masz kwalifikacje i jaka pracę (i za jakie
    wynagrodzenie ) chciałbys osiagnąć. Mieszkam w Krakowie, kilka razy w zyciu
    bylem w Bartoszycach, i uciekalbym z nich dla ucieczki, nie dla pracy:)
    Ale musisz sie liczyc z tym, ze zanim prace dostaniesz w Warszawie czy innym
    większym mieście bedziesz musial wielokrotnie aplikowac, jezdzic na
    spotkania, az moze kiedys sie uda - na to trzeba miec pewne srodki
    oczywiscie.
    Pozdrawiam i zapraszam do Krakowa.

    PS gdybym misial zyc w Bartoszycach, to szukałbym szansy w bliskosci obwodu
    Kaliningradzkiego, np tworzac agencje poszukujaca dla polskich firm zbytu w
    tym sympatyzujacym z Polska miasteczku.

    Wojtek