PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + LM w DOC czy PDF?

  • 11. Data: 2004-04-22 10:18:32
    Temat: Re: CV + LM w DOC czy PDF? [OT]
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-22 12:07, osoba przedstawiająca się jako "_Normanos_"
    napisała co następuje:

    > OpenOffice bezpośrednio eksportuje

    Jak już padło to zapytam. Czy to musi być jakaś konkretna wersja?
    Pobrałem sobie kiedyś (dawno już dość) OO4Windows i tam tej opcji nie
    było. W Linuksowym jest i działa przepięknie (w sumie tylko po to
    linuksa trzymam żeby sobie pedeefy robić jak trzeba :) ). Czy ten
    Windziany teraz już też ma tą funkcję? Gdzieś czytałem że jakaś nowsza
    wersja wyszła.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 12. Data: 2004-04-22 10:26:47
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Pe.Ka napisał(a):

> [...]
    > to linuksa trzymam żeby sobie pedeefy robić jak trzeba :) ). Czy
    > ten Windziany teraz już też ma tą funkcję? Gdzieś czytałem że

    1. Windows

    w mojej wersji pod windows eksport juz jest wiec na pewno jest w
    wersjach 1.1.0 i wyzszych.

    2. linuks

    nie zawsze trzeba instalowac linuksa tylko dla openoffice'a. najlepiej
    wykorzystac do tego celu jakas tzw. live dytrybucje czyli uruchamiana
    bezposrednia z CD bez instalacji np. Knoppix, LiveCD i inne.
    zczegolnie polecam knoppixa. wrzucasz płytke na doowlnym kompie z CD,
    piszesz potrzebny dokument, eksportujesz,
    zapisujesz/wysylasz/drukujesz. co tylko potrzebujesz. bardzo wygodna
    rzecz.

    pozdrawiam

    --
    nrm

  • 13. Data: 2004-04-22 10:46:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-22 12:26, osoba przedstawiająca się jako "_Normanos_"
    napisała co następuje:

    > w mojej wersji pod windows eksport juz jest wiec na pewno jest w
    > wersjach 1.1.0 i wyzszych.

    A to dobrze wiedzieć. W wolnej chwili pooglądam bo takie przełączanie do
    najwygodniejszych rozwiązań nie należało :)

    > nie zawsze trzeba instalowac linuksa tylko dla openoffice'a. najlepiej

    Ano trochę ambitniejsze plany miałem jak go instalowałem ale jakoś tak
    się trochę z braku czasu trochę z braku chęci rozlazło po kościach.
    Teraz będę musiał się szybko naumieć bo chyba mi sie stanie niezbędny do
    pracy.

    _ _ _