PracaGrupypl.praca.dyskusje › L-4

  • 1. Data: 2004-04-16 06:24:53
    Temat: L-4
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    otrzymałem wypowiedzenia które upłynęło 31-03. W ostatnim tygodniu
    wypowiedzenia miałem złamanie ręki. żona z uwagi na problemy jakie miała 3 lata
    wcześniej zarejestrowała spółkę wraz ze mną w której nigdy nie pracowałem.
    Proszę mi odpowiedzieć co należy zrobić abym teraz bedąc na L-4 mogł otrzymywać
    chorobowe z poprzedniej pracy a nie spółki żony i czy wogóle jeszcze coś można
    zrobić, czy da mi coś teraz likwidacja tej spółki.

  • 2. Data: 2004-04-16 07:38:19
    Temat: Re: L-4
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    można
    > zrobić, czy da mi coś teraz likwidacja tej spółki.

    Zaświadczenie ZUS ZLA musiałeś złożyć u Twojego pracodawcy, bo zacząłeś
    chorować jeszcze w czasie trwania stosunku pracy. Teraz pozostaje kontakt
    z oddziałem ZUS, gdzie dowiesz się, co należy dalej robić, skoro Twój były
    już pracodawca nie przekazał Twojego zwolnienia do ZUS wraz z
    zaświadczeniem o wysokości wynagrodzenia (w celu ustalenia podstawy
    wymiaru zasiłku chorobowego).

    Pozdrawiam

    wa