PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mozna zarobić pracując jako agent ?

  • 1. Data: 2004-04-16 06:54:26
    Temat: Ile mozna zarobić pracując jako agent ?
    Od: "Gucioboy" <p...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Ostatnio dostałem propozycje pracy jako prowadzacy działalność gospodarczą
    samodzielny agent Commercial Union.
    Nigdy nie miałem okazji pracować w ubezpieczeniach i nie mam zbytniego
    rozeznania jeśli chodzi o tą robote.
    Pracodawca zastrzega ze pracy jest ogrom i zarobić można godnie.
    Czy macie jakies rozeznanie bądz doświadczenie ile można wyciągnąć pracujac
    w ten sposób ?

    Pozdrawiam
    Pepa

  • 2. Data: 2004-04-16 07:20:03
    Temat: Re: Ile mozna zarobić pracując jako agent ?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gucioboy" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pracodawca zastrzega ze pracy jest ogrom i zarobić można godnie.
    > Czy macie jakies rozeznanie bądz doświadczenie ile można wyciągnąć

    Sprobuj najpierw rozeznac rynek i posprzedawac umowy kompletnie nieznajomym
    ludziom wyszukanym telefonicznie itp, , we wspolpracy z agentem juz
    dzialajacym - jesli sie uda cos sprzedac to na jego konto a on podzieli sie
    prowizja lub odda nawet cala (bo sztuka umowy pomoze mu zrealizowac plan
    sprzedazy - prawdopodobnie maja).
    Nie kazdy nadaje sie na agenta. Ja np tylko wtopilem pieniadze na egzaminy i
    dokumenty i szkolenie - 0 sprzedazy umow na zycie - 3 miesiace prob i rozmow
    z klientami.
    pzdr
    Krzysztof

    ---

  • 3. Data: 2004-04-16 08:26:47
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gucioboy" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Sprobuj najpierw rozeznac rynek i posprzedawac umowy kompletnie

    <ciach>

    To ja mogę powiedzieć jaki jest teraz rynek:
    Jeszcze kilka lat temu ludzie chętnie inwestowali w życiówkę. Teraz ze
    względu na "poziom gospodarczy" większość rezygnuje z już podpisanych polis
    (i tracąc full kasy). Prawda jest taka iż obecnie strasznie trudno jest
    sprzedać ubezpieczenia na życie. Majątek (szczególnie ten obowiązkowy)
    jeszcze się trzyma.
    Pracowałam kilka lat w ubezpieczeniach (co prawda nie jako agent) jednak
    mogę z ręką na sercu powiedzieć iż jest to bardzo ciężka praca. Tak jak już
    pisał Krzysztof, nie wszyscy się do tego nadają. Trzeba mieć anielską
    cierpliwość, smykałkę do sprzedaży no i ... niezłą gadane;))
    Spróbować oczywiście polecam, jednak na początku wystrzegaj się założenia
    własnej działalności (bo Cię koszty zjedzą). Jak przetrwasz kilka miesięcy z
    przyzwoitymi dochodami (min. 3-5 umów / miesięcznie) wówczas dopiero
    zakładaj swoją firmę.

    Życzę powodzenia

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 4. Data: 2004-04-16 12:00:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Katarzyna Sokół; <c5o5c6$4sb$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > względu na "poziom gospodarczy" większość rezygnuje z już podpisanych polis

    Tracąc "full kasy", czy przekonując się ile jej było naprawdę w
    elegancko zaowalowanej ofercie ubezpieczenia na życie połączonego z
    "funduszem inwestycyjnym"? ;) Jak dla mnie mimo wzrostu "poziomu
    gospodarczego" ta dziedzina szybko się nie podniesie, bo Ci którzy
    odchodzili przekonali się jak "zyskowny" był ten "fundusz inwestycyjny"
    i raczej drugi raz nabrać się nie dadzą - powinni ustawowo zakazać
    firmom ubezpieczeniowym takich fików-mików, a taką działalność przenieść
    do OFE i funduszy inwestycyjnych z *zakazem* łączenia kilku instrumentów
    w jednej umowie [żeby istniała przejrzystość treści umowy].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)