PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
  • Data: 2003-10-16 09:14:06
    Temat: Re: totalna kontrola?
    Od: "" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz jakieś podejrzenia, to pójdź do
    > szefa i mu w cztery oczy wyraźnie o tym powiedz.

    jasne, spytaj się szerfa czy Cię podsłuchuje. Jak winny to się przyzna - nie ma
    wątpliwości.

    > Natomiast jak się zaczniesz bawić w jakieś dociekania, dochodzenia,
    > przypuszczenia, domniemania, dedukcje, chodzenie po siecie, szukanie
    > podglądów itp itd, to prędzej, zanim ustalisz prawdę, z roboty wylecisz. A
    > tego ci naprawdę nie życzę, wprost przeciwnie, życzę ci jak najlepiej.

    po prostu w pracy Twoje prawa zostają zawieszone. Przestęujesz progi świątyni
    jaśnie pana pracodawcy i wchodzisz w zupełnie inny świat - może z tobą robić
    co zechece - podsłuchiwać, naruszać tajemnicę komunikowania się, podglądać jak
    sikasz, inwigilować, kazać mówić "dzień dobry" na baczność i co tam sobie
    wymyśli. Ty masz pracować a nie o głupotach mysleć. Ja tu rządzę. Taka
    niewidzialna linia za którą możemy sobie z Tobą zrobić co chcemy.

    Paweł