PracaGrupypl.praca.dyskusjeselekcja CV wysyłanych e-mailem › Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
  • Data: 2003-03-19 12:35:17
    Temat: Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja preferuje wysyłanie e-mailem i moze zadajac to pytanie staram sie
    > zrozumieć dlaczego wiele moich aplikacji, które dokładnie odpowiadały
    > wymaganiom stawianym kandydatom, zostało zupełnie bez odpowiedzi.

    Ja również preferuję maile, zresztą gdybym wysyłała tradycyjnie pocztą, to
    bym chyba po kilku miesiącach nie miała za co żyć:((

    Musze stwierdzić że ciekawy pogląd masz w tej sparwie, szczerze mówiąc nawet
    o tym nie pomyslałam. Ale może jest w tym coś. Tak jak ty, również nie
    dostaje odpowiedzi mimo że moje kwalifikacje są identyczne (lub lepsze
    nawet) od stawianych przez ogłoszeniodawców.

    pozdr.
    ----
    Kasik
    GG:243137