PracaGrupypl.praca.dyskusjeselekcja CV wysyłanych e-mailem › Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
  • Data: 2003-03-20 11:42:31
    Temat: Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zgodzę się.
    Zajmuję się w swojej pracy m.in. właśnie selekcją cv, przychodzących
    wyłącznie e-mailem w odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w portalu
    rekrutacyjnym.
    Nie zatrudniamy kandydatów inną drogą.
    Natomiast często zamiast cv zdarzają się np. teksty "luzem", nawet bez
    załącznika: jestem zainteresowana/y, moje oczekiwania to xxxx PLN netto,
    proszę o informację na temat pracy.
    Przychodzi mnóstwo życiorysów wysłanych "w ciemno", osób, które prawie w
    ogóle nie spełniają kryteriów podanych przez pracodawcę.
    Zaś sam proces selekcji materiałów przesłanych drogą e-mailową jest o niebo
    łatwiejszy.

    "Just one year of love
    is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]