PracaGrupypl.praca.dyskusjeselekcja CV wysyłanych e-mailem › Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
  • Data: 2003-03-20 08:58:06
    Temat: Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Minusem jest ciągłe użeranie się z ludźmi siedzącymi koło faksów, gdy chcesz wysłać
    w Polsce
    > automatem. Osoby, które podnoszą słuchawkę wolą wrzeszczeć po pare razy przez
    minute HALO! HALO!
    > zamiast od razu nacisnąć najwiekszy guzik.
    > Często uprzedzałem, że jak będzie piszczeć to niech nacisną, ale panienki
    zapominały.

    Ja mam ten prblem wiecznie. Wysylam tygodniowo kilkadziesiat faksow i tam gdzie
    maja automat wszystko jest OK. Ale tam gdzie nie maja, to rzeczywiscie czasem
    wyslanie
    1 faksu trwa 20 min: naprzod proba wyslania przez winfax (nieudana, bo sekretarka
    nie wie, ze "to takie piskanie" to wlasnie faks), potem telefon z prosba, o sygnal
    faksu,
    ale wtedy najczesciej slysze:
    - Dobrze, to ja Pana teraz przelacze na faks
    Mowie wtedy, ze to niemozliwe, bo musze sie rozlaczyc itd... i slysze:
    - Aha, rozumiem. Do widzenia, przelaczam na faks.
    !@#$%^&*
    Po kilku probach sie udaje. Z reguly w wiekszych firmach nie ma problemu.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz | Krakow | Dicere non est facere | GG 6912 |