PracaGrupypl.praca.dyskusjeselekcja CV wysyłanych e-mailem › Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
  • Data: 2003-03-20 20:42:00
    Temat: Re: selekcja CV wysyłanych e-mailem
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7173.000003d0.3e7867cb@newsgate.onet.pl...

    > Z moich doświadczeń wynika że aplikacje wysłane mailem z reguły nie są
    brane
    > pod uwagę (chyba że to firma do Ciebie uderza i np. w rozmowie
    telefonicznej
    > prosi o przyslanie papierów na podany adres mailowy).

    Do mnie dosc czesto odpowiadali pracodawcy, jesli aplikacje przesylalam
    poczta elektroniczna. Zreszta obecna prace tez znalazlam przez ogloszenie
    dane na jobpilocie i oczywiscie odpowiedzialam e-mailem.
    W poprzedniej firmie rekrutowalam osoby i powiem, ze wolalam dostac CV
    elektroniczne, gdyz latwiej sie je przegladalo, ale uwaga: bardzo liczy sie
    czytelne podzielenie tekstu na sekcje, CV nie moze meczyc oka.

    Pozdrawiam
    Agnieszka