PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › Re: rekrutacje i tandeta
  • Data: 2006-04-05 21:10:13
    Temat: Re: rekrutacje i tandeta
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak powyzej. Oczywiscie jestem subiektywny i to bardzo :) Niemniej jednak
    > otoczony jestem znajomymi w podobnym do mnie wieku (25-30) ktorzy z reguły
    > maja juz m2 na kredyt, samochod sluzbowy, ubezpieczenie na zycie,
    > oszczedzaja w funduszach, mysla o MBA oraz zblizaja sie do rodzicielstwa.

    To wogóle w nie tym kraju żyjemy. U nas w Polsce B zdarzają sie 25 letni
    ludzie którzy wogóle jeszcze pracy nie widzieli, posredniaki oczywiście to
    dno, a te kilka(pare sztuk) zagranicznych firm jest przeważnie (może szkoda)
    obsadzona polskim kierownictwem które wtyka tylko swoich. W reszcie zakładów
    "u prywaciarzy" na manufakturach możesz zarobic 700-900 zł, więc przyszłośc
    jest zaje... Mówię tu o ludziach z wykształceniem w połowie średnim w
    połowie wyższym.