PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › Re: rekrutacje i tandeta
  • Data: 2006-04-07 07:12:24
    Temat: Re: rekrutacje i tandeta
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Jest jeszcze jedna rzecz i to dotyczaca jednej z najcenniejszych czesci
    > kapitalu ludzkiego, specjalistow w innowacyjnych branzach. Moze w Polsce sa
    > rozchwytywani, zwlaszcza w IT, ale wielu wyjezdza skarzac sie, ze w Polsce nie
    > ma ciekawych projektow, ze jestesmy osrodkiem na zapleczu do tluczenia mlotkiem
    > - w wielu dziedzinach w Polsce po prostu nie ma gdzie realizowac swoich pasji
    > innowacyjno-badawczych i jesli komus chodzi nie tylko o kase, a o prawdziwy

    Umówmy się, nie w Polsce ale może w 2 - 3 miastach i nie wiem jak to
    jest w rzeczywistosci, moze tak jak z fenomenalnym rozwojem Lodzi wg GW,
    bo jest najwiecej ogloszen o prace, tylko nikt nie sprawdza, ze caly
    czas te same firmy poszukuja pracy i to czesto bnie dlatego, ze
    zwiekszaja zatrudnienie...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl