PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Mon, 18 Oct 2004 12:24:22 +0200

    > Czlowieku to sie nazywa jawna dyskryminacja i spokojnie mozna im
    wytoczyc
    > sprawe w sadze za straty moralne i uraze godnosci. To znaczy jak
    udowodnisz,
    > ze czujesz sie dyskryminowany, a jednoczesnie poradzisz sobie na tym
    > stanowsiku

    Jaka dysktyminacja? Jako pracodawca moge sobie zazyczyc ze chce np.
    blondynke 27lat, z wyzszym, i np jakimis wymiarami. Kto mi tego zabroni,
    to jest wlasnie ta wolnosc ;) Kwestia jest taka, czy powiem to wprost
    osobom starajacym sie o prace (przynajmniej nie beda robic sobie nadziei i
    nie beda tracic czasu niepotrzebnie), czy dowiedza sie ze nie zostali
    zatrudnieni po 3 rozmowach wstepnych, wydanych pieniadzach na dojazdy itp.
    IMHO pierwsza mozliwosc jest lepsza.

    A tak pozatym, to zeczywiscie co jest nie tak z tym wszystkim. Wydaje mi
    sie ze moze chodzic o to ze mlodszy moze nie miec jeszcze rodziny i ma
    mniejsze potrzeby finansowe, a starszy potrzebuje juz bardziej stabilnej i
    dajacej stabilnosc pracy. Moze o to chodzi?
    A moze po prostu szef jest w wieku 29lat i nie chce starszych od siebie w
    firmie ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---