PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:09:00
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1l9e0$li8$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Jasne że wiem - plamy na Słońcu.
    Guzik prawda. Po prostu kończą się adresy IP z puli 4-bajtowej.

    > Ale Ty pewnie wiesz lepiej :)
    Możliwe.

    > Zawsze musisz mieć ostatnie zdanie
    Nie, nie znasz mnie i nie masz racji.
    Tu, na newsach, jesteśmy ograniczeni do literek i haseł oraz paru umownych
    emotikonów.
    Brak gestów, tonu głosu, mimiki, dźwięków niezapisywalnych, słowem - całej
    tej mowy ciała, którą można znakomicie wykorzystać do przekazu informacji i
    to w sposób, do którego nikt nie może się przyczepić.
    Mnie tego brakuje więc zastępuję to niekiedy ostrością terminów i
    sformułowań, zaś większość newsuserów (zwykle nieskomplikowanych
    intelektualnie) sobie z tym nie daje rady, rozumkując w sposób im dostępny -
    czyli bardzo uproszczony.
    Nie szkodzi, mi to nie przeszkadza.

    > Mnie wystarcza że muszę
    > sie w tym odnajdywać. Świata nie zmienię, ale muszę w nim jakoś
    > funckjonować.
    Okropnie się męczysz zapewne... :)

    --
    Jotte