PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 23:01:11
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1le04$m9n$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Powiedz to też właścicielom i zarządom sieci handlowych gdzie związki
    > bardzo chciały ale się im specjalnie nie udało zadomowić.
    Ty nie jesteś właścicielem sieci handlowej.
    Chyba, że masz sieć 2 warzywniaków?
    Ale idź powiedzieć swoje właścicielom linii lotniczych, kopalń, kolei i tam
    się poinformuj czy się da.

    > Powiedz to właścicielom i zarządom polskich firm sektora IT gdzie z
    > wyjątkiem przedsiębiorstw postpaństwowych jak TPSA związków za bardzo nie
    > widać.
    Co powiesz jak powstaną?

    > Znasz takie powiedzenie, że lepiej być pierwszym na wsi niż drugim w
    > mieście ?
    Nie wiem ile płacą za bycie pierwszym we wsi, a ile za bycie drugim w
    mieście i na jakich warunkach.
    Zaś sama władza mnie nie pociąga.

    > Naprawdę nie musze być rekinem wielkiego biznesu
    Nie nie musisz, tylko nie możesz.
    To jest taki mechanizm obronny: słodka cytryna, kwaśne winogrona, znasz?

    --
    Jotte