PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:27:53
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1lb2c$pau$1@news.onet.pl Krzysztof
    <k...@i...pl> pisze:

    > Tak jak i nie ma przymusu bycia pracownikiem.
    Poważnie?

    > Wiesz, firm nie losuje się na loterii ani nie rozdają ich za dobre
    > sprawowanie w szkole.
    No co ty? Jak to nie?
    Słyszałem, że jak byle bałwan zarejestruje sobie działalność, dostanie
    regon, załatwi jeszcze prę innych papierkowych spraw i już jest gównianym
    byznesmenkiem.
    To łatwiejsze niż skończyć zawodówkę.
    Potem jednak kombinuje, często łamiąc prawo.

    > Ależ zapewniam Cię, że większość doskonale wie i doskonale sobie tych
    > realiach radzi.
    Doskonale?
    A tu, na tej grupce jednak jęczą, jesteś przecież koronnym przykładem.

    > Odnoszę jednak wrażenie, że to raczej niektórzy
    > pracownicy mają spore problemy z oceną realiów pracy
    To prawda. Nawet nie znają swoich uprawnień i nie umieją (albo się boją) ich
    na pracodawcach egzekwować.
    Ich sprawa

    ?

    > Przez te lata mogli przecież pracować na SWOJĄ, prawda? Kto im tego
    > zabronił?
    Nikt. Bezsensowne bredzenie.
    Broni ci ktoś mieć dużą, doskonale prosperującą firmę o zasięgu
    międzynarodowym?
    Nie.
    To czemu nie masz?

    > ROTFL
    Ty znasz rozwinięcie tego akronimu, czy za trudne?
    W każdym razie miotanie się w konwulsjach po podłodze pasuje do ciebie, ale
    za mądre to nie jest.

    > To można napisać raczej o Tobie.
    To pisz, mnie to nie obchodzi. Newsy wszystko przyjmą.

    --
    Jotte