PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-14 22:49:59
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1lcku$m2v$1@node2.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Za chwilę zacznę się z Tobą zgadzać.
    Skoro musisz - przeżyję... ;)

    > Przekonałeś mnie - to wojna.
    Tyle to ja wiem od lat.

    > Pozbawiam? Nie pozbawiam bo nie mam obowiązku im tych środków zapewniać.
    Pewnie, że nie masz. Czym innym jest niezatrudnienie, czym innym odebranie
    zatrudnienia, jak z pewnością skonstatujesz. No i intencje leżą u źródeł
    oceny.

    > Nie stwarzam możliwości uzyskania tych środków poprzez współpracę z
    > takimi osobami.
    Nie, nie, kłamczuszku. Ty deklarowałeś, że odbierzesz je tym, z którymi już
    zawarłeś umowę, tylko ich przeszłość ci nie odpowiada jak się dowiedziałeś.
    To łajdactwo.

    > Nie muszę i oni też nie muszą. Zresztą co ja - mały
    > byznesmenek mógłbym im zaoferować ? Pewnie nic ciekawego.
    Nie wiem, skąd mam wiedzieć? Pewnie niewiele.

    --
    Jotte